Viperz Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 har en blå e-24 som jeg vurderer å selge i deler, den har fått seg en stor trykk i fronten, spes i venstre hjørne framme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Helt sikkert mye jeg kunne trengt... få ut noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 ka motor står i denne? skade på noe vesentlig ang motor i annen bil? Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 hadde ikke tenkt å selge motor å gir, men står ei getrag kasse i, med 1. giret bakover men det skal altså ikke selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Er denne med E28 eller E12 understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Her er det endel jeg skulle hatt ja, du har bestemt deg for å selge i deler? Kunne kjøpt hele karrosseriet men det blir vel så sabla dyrt med frakt... Denne har E28 basert understell. Er det lakkert shadowline eller orginalt? Er dørtekka fine? Dørkteppe er beige også? Har du et telefon nummer kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Eller skal du ikke selge noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå