Tybe30 Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Har samme problemet=P Første gangen jeg merket det var det ikke så ille, og så ble det bare værre og værre .. Til slutt ødela jeg girkassa.. Jeg bare kjørte med det. idioti.. Så lenge jeg hadde riktig turtall til den farta jeg rulla i fikk jeg den i det giret jeg ville Så skifta jeg girkasse, og har fortsatt samme problem,, skal snart kikke på det, men er mye å gjøre på jobb nå så det blir ikke med en gang.. Men hvis du finner ut av det, kan du jo gjerne si i fra i posten her=) Jeg har forresten ikke noe ulyder fra lagrene i kassa/clutchen...
zHk Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Skrevet Mai 31, 2007 UPDATE! Ehm, hadde en kompis på besøk som har "litt" mer peiling enn meg kan en vel si Han fylte på olje bak clutch pedalen og smørte forskjellige ting (sa han, vet ikke helt jeg) men ihvertfall; nå funker det plutselig helt fint med clutch og giring igjen.. MEN: I dag når jeg skulle ut og kjøre en tur, så ble plutselig clutchen svakere og svakere.. Til slutt merket jeg ikke motstand før nesten helt på bånn.. Stoppet motoren, lot den sto litt.. Tråkka på clutchen et par ganger.. Starta motoren igjen.. og alt var bra igjen.. å har vært det i hele kveld ( brukt den i hele kveld ) NOEN som har peil på hva det kan være???
zHk Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 ..det fikser man hvordan? bilen har funket fint i hele dag..
T Y racing Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 fant du ut av dette??jeg fant ut av mitt problem.Det var kast i lamellplata noe som gjorde at den nesten konstant "subba " inntil svinghjul/trykkplate.vaska og smørte alle glideflater på lager,splines osv.nå fungerer det iallefall.
zHk Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Nope. Men alt funker nå. Har funka lenge! Skjønner ingenting av dette her jeg.. Men men.. Klager ikke når det funker.. Men noenganger så kommer det en lyd når jeg tråkker inn clutchen.. Akuratt som den går inni noe??
T Y racing Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Nope. Men alt funker nå. Har funka lenge!Skjønner ingenting av dette her jeg.. Men men.. Klager ikke når det funker.. Men noenganger så kommer det en lyd når jeg tråkker inn clutchen.. Akuratt som den går inni noe?? hmm.det har jeg også hatt,men det var fordi jeg forlenget armen på clutc slaven sånn at fjærene i trykkplata tok borti fjærene på lamellplata
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå