Bmweee Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Hei, har ringt og lurt lenge på en bmw 325i e30 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1489041 denne bilen som vist i annonse er veldig aktuell for meg da visst den fortsatt ligger til salgs om en 2 uker. Men lurer på hva andre synst om prisen? Bilen ser ut til å vere fin og den skal vere veldig bra ifølge eiger Meninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Det første du bør gjøre er og slette linken til bilen. Skulle noen synes det var et kupp, så er jo muligheten for at de tar bilen rett foran nesa de tilstede. De ville sikkert sett bilen på autodb om de kikker etter en bil, men hvorfor hjelpe til med letingen? Om bilen så vil jeg si det var en 10 lapper for mye. Ser bra ut og alt det der, men mener personlig at E30 i "grei nok" stand for tiden er overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Syns den var endel overpriset, som mange E30 er for tida. Står at det er 85 mod, så da er den vel også ombygd, siden 325i kom i 86...? Uansett burde den vært ganske strøken til 50K, du kan få en 325i cab til samme pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Synes bildene er for dårlige til å kunne si noe om bilens stand, men av førsteinntrykket tror jeg ikke jeg ville gitt mer enn 30-35k for den. Toro; første 325i kom i 1985 og i ifølge vegvesen.no er dette en original 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skisseper Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 for den prisen der får du jo kjøpt en mye nyere 525 i samme stand! kupp er det nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 pass på at den ikke er dønn kjørt i hjel da. når noen trimmer en bil sånn så er det ikke for å kjøre gubbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå