ThomasB Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 lurer på om noen stiller opp på lørdagen i Harstad?? Jeg har tenkt meg så lenge alt går etter planen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 må vel nesten ta meg en tur siden det er i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 jeg skal nok også ta meg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 mmm skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TkE36 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 skal nok dit ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 ja da var det hele overstått, synes det var greit, noen herfra som stilte ut?? Min bil sto sammen med resten i Andøy Gatebil....burgunder 525i-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 ja da var det hele overstått, synes det var greit, noen herfra som stilte ut??Min bil sto sammen med resten i Andøy Gatebil....burgunder 525i-92 Så bilen din da.. Hadde tenkt og stille ut, men ble ikke til at jeg gjorde det.. Tror forresten du lå bak meg ett lite stykke inn mot byen for treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 svart E36?? med svarte baklykter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Greit at det er overstått gutter, men hva med å slenge inn noe bilder av treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 ligger noen bilder på "bilder og film", skal prøve å få tak i noen flere.(hadde ikke med eget kamera)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 svart E36?? med svarte baklykter?? Svart e36 coupe, men har ikke svarte baklykter.. hadde en e34 bak meg, som så rø ut, så tenkte det muligens var deg:p Greit at det er overstått gutter, men hva med å slenge inn noe bilder av treffet? Er jo egen tråd med bilder http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=504378#504378 Di som eventuelt har noen bilder kan bare legge dem ut der, men som Dannis sa, det var mye folk rudnt bilene stortsett hele tiden, så det ble vel ikke tatt så alt for mange bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå