Masus Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Er ute etter noen bane dekk til treffet førstkommende helg. Får jeg plass til 16" felger må M3 3,2 understellet? Svenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 kommer ann på hvordan bremser du har også tenker jeg. Inpresset har jo også noe å si..Du må nesten bare prøve..men vil tro det blir traaangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har noen 16" tilsalgs til en billig penge hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hei du! Har orginalt understell for M3 3,2. Vil tro 18" bane dekk er vesentlig dyrere en i 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Er ikke alle 16" felger som passer på, men får du rett felg så går det fint med 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Ok, da får jeg teste det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå