sigklep Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Hvordan åpner jeg glassruten i bakluka på E39 Touring? Når jeg trykker knappen hender ingen ting. (For å kunne skifte denne knappen må glassluka opp har jeg skjønt.) Noen som har noen forslag. Takk for alle svar!!
Tommy Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Er det ikke en liten hendel i underkant av bakruteviskeren?
sigklep Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 Jo, det er en knapp under bakruteviskeren. Når jeg trykk denne åpner ikke glassluken seg.
Boss Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Releet til den er i sikrings boksen bak, det er to like releer intil hverandre. Den ene er til luken og den andre til glasset. Kan jo jekke om det er releet som har takket for seg???
sigklep Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 Ja... kanskje det ja. God ide. Kan jo prøve å koble inn relet manuelt på noen måte. Eller er dette litt skummelt i forhold til at noe elektronikk kan bli ødelagt?
Boss Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Kan bytte det med releet til døra, og sjekke dør og glass. Hvis du har samme feil da. Børdu sjekke hvor spenningen "slutter".
sigklep Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 BOSS: Vet du om mikrobryteren til glassluken kobler to ledninger direkte sammen, eller om bryteren er koblet til et BUS system?
Bonden Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Virker ikke åpne knappen ved ruta på disse bilene er det ofte ledningsbrudd i baklukegjenomføring ,fra dør inn i bil ,kan jo være bare åpner knappen.
sigklep Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Virker ikke åpne knappen ved ruta på disse bilene er det ofte ledningsbrudd i baklukegjenomføring ,fra dør inn i bil ,kan jo være bare åpner knappen. Problemet er at man må gjerne åpne glassluka for å sjekke ledningene fra ruta og inn i bilen.
Tommy Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Virker ikke åpne knappen ved ruta på disse bilene er det ofte ledningsbrudd i baklukegjenomføring ,fra dør inn i bil ,kan jo være bare åpner knappen. Problemet er at man må gjerne åpne glassluka for å sjekke ledningene fra ruta og inn i bilen. Kommer du ikke til ledningene, hvis du åpner hele bakluka?
sigklep Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Kommer til på undersiden av ledningene og har skrudd opp å sett. Ingen kabelbrudd som jeg kan se.
Boss Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 BOSS: Vet du om mikrobryteren til glassluken kobler to ledninger direkte sammen, eller om bryteren er koblet til et BUS system? Har desverre ingen peiling på det, men hør med Stenshagen eller lignende. Det er det de er der til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå