krza Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Da er det offisielt! Oppmøte kl 11.00 utenfor Jekta vest! Cruising til byen/prostneset ca kl 13.00. Forutsetningen for at vi får samles med jekta er INGEN BURNING, og INGEN SØPPELKASTING! Nå står jeg ansvarlig for dere, og forslår sterkt at dette blir overholdt. Alle som vil svi gummi må gjøre dette en annen plass, desverre Det blir også grilling utenfor Jekta, og jeg skal prøve å få tak i en stor grill. Dersom noen av dere har dette så vennligst si ifra. Vi kan trenge alt av grill vi kan få tak i. Så husk altså å ta med mat og drikke Angående cruisingen så kjører vi alle sammen på rekke til sentrum og prøver å ikke kjøre tulling Alle må huske å ha ren bil.. Alle er hjertelig velkommen, uansett hvilken BMW og hvilken tilstand den er i. (Stiller selv med kollisjonsskade og mest sannsynlig vinterhjul ) Vennlig hilsen Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Høres veldig bra ut Får vell ta meg en tur bort på jekta den 27. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Bra jobbet krza Så får folk prøve å beherske seg selv om BMW-eiere er mer eller mindre kjent for å kjøre litt mer aktivt enn gjennomsnittet Ser ikke ut som jeg blir kvitt den j*** knirkelyden før treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Folk kan igrunn kjøre som de vil utenfor Jekta. Burning er greit for meg så lenge det ikke skjer på Jekta sitt område! Husk, det er mange andre park. plasser på langnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Jekta øst ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Haha, som dere sikkert skjønner, så hører også jekta øst til jekta, så ingen burning der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 stiller med sambo å barn. Bra tiltak med grilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg mener no grilling er obligatorisk på et sånn her arrangement Men om noen har tilgang på en stor grill, feks. et halvt oljefat eller lignende så si ifra! Kan hente den med varebilen om noen låner bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Kjempebra jobbet.. Blir gøy dette. Si ifra hvis det er noe du trenger hjelp med. Håper på kjempebra oppmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Flotte greier! Men da henter jeg meg prøveskilter, og rød L så stiller jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Da var det bare å sette av lørdagen til bilvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Men om noen har tilgang på en stor grill, feks. et halvt oljefat eller lignende så si ifra! Kan hente den med varebilen om noen låner bort.. Jeg har 2 du kan låne.Bare å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Bosted: sørlandet.. Skeptisk.. Blir jo trim for varebilen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Blir altså her? Høres greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 f*** hadde jeg ikke skulle på treff her i harstad på lørdag så skulle jeg ha kommet opp jeg også=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå