///MoePower Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Blir altså her?Høres greit ut. Ser nesten ut for at det blir der ja, men der har de jo inntak av varer vel? Beste hadde jo vært å hatt her Den veien som er tegna inn midt på plassen der er jo ikke der i virkeligheten, hele området er jo parkeringsplass, så det hadde jo vært kjempeområde å møtt på der.
krza Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Vi møtes foran hovedinngangen! Altså på parkeringsplassen, så nært hovedinngangen som vi får plass til..
cornelius Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Noen som vet været på søndagen da? Ser ikke så bra ut i dag
///MoePower Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Slik jeg har skjønt, så har det meldt overskyet, men sol innimellom og ca 10 grader på søndag. Regner jo nå, så da regner det seg vel ferdig til søndagen, vi får bare vente og se
xibriz Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Hvis det regner er det jo bare å trekke inn under parkeringshuset =) EDIT: når jeg tenker meg om er det vel kanskje stengt av på søndager...
krza Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Vi får bare håpe på det beste av vær. Er umulig å vite hvordan det blir, så får bare ta det vi får Har nå sendt mail til Trondsen Bil å informert om treffet. Forhåpentligvis stiller de med noe snacks Kanskje M6, 330xi eller 730DL dersom de enda er i byen
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Er de bilene enda i byen? Når jeg snakka med de i forrige uke, så blei de sendt sørover på onsdag eller torsdag....
SiohZ Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 okei kommer, men biln min ekke helt ferdig da;P men men den går nu framover.. 318is<>328i
///MoePower Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Uferdig bil ingen hindring Jeg kommer med stygge felger og en hvit nylig montert støtfanger jeg Tenkte bare jeg skulle ha den på prøveskilter en siste gang før den gikk i biter, så da passer jo treffet bra.
krza Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Er de bilene enda i byen? Når jeg snakka med de i forrige uke, så blei de sendt sørover på onsdag eller torsdag.... Har ingen aning, bare håpet på det egentlig. Vis ikke kan de vel stille med noe annet
krza Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Uferdig bil ingen hindring Jeg kommer med stygge felger og en hvit nylig montert støtfanger jeg Tenkte bare jeg skulle ha den på prøveskilter en siste gang før den gikk i biter, så da passer jo treffet bra. Har selv krasjet bil, så du er ikke den eneste med litt shabby bil Men det ser heldigvis litt lyst ut for meg, ettersom GSBildeler ringte i dag og sa at sommerhjulene trolig kommer før søndag! Om ikke må jeg nok stille med 17" felger og piggdekk
bmw4real Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Jeg og en kompis fra Bardufoss stiller opp.. Hvis han blir ferdig å bytte motor, m50b25 i E30 STV.. Jeg selv kommer med BMW 318iS Coupe 1992
verticalescape Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Jeg og en kompis fra Bardufoss stiller opp..Hvis han blir ferdig å bytte motor, m50b25 i E30 STV.. Jeg selv kommer med BMW 318iS Coupe 1992 Hvis det er meg du mener, så rekker jeg det nok ikke. blir prøvestarting i morgen, men får ikke alle delene før til uka. Så må nok sitte på med deg
SiohZ Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 kan ta å si fra til di jeg vet ikke er på forumet at det er bmw treff jeg;) håper det kommer mange folk krza fant du en stoooor grill da ?
Jonlo Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Må absolutt få folk til å møte opp når vi endelig klarer å få til ett treff her i tromsø. Kommer selv til å stille opp med den halvshabbye 330 mi. Den får nyfelgene over helga, nytt KW var. 3 sett og ny lakk neste helg. Så for å vise frem sommerbilen fra sin beste side, så er dette en helg eller to for tidlig. Men vi må planlegge oppstart av BMWCCN avd. tromsø, slik at vi får muligheter til å møte likesinnede også ved en senere anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå