Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar å ringer BMWCCN å hører med dem fregangsmåte, så tar vi og kaller inn til et mer formelt treff. der vi går i gjennom hva som kreves av oss......

Eller??? :roll:

Men, synes at vi skal ta å smi mens jernet er på det varmeste.....Agree?

Dato for et mer formelt treff må og da avtales....

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp..

Leste i den forje tråden vi hadde om dette treffet at trondsen hadde vært velvillig sist gang det var planer om å lage avdeling her i troms, og at de hadde stilt lokaler til disp. dette kan man jo høre med dem denne gangen og om de er intr. i..

det er nok mye arbeid som må til om man lager en klubb, så de som skal styre denne må ha pågangsmot og INTRESSE...

Det er ikke bare "moro".. Blir sikkert en del arbeid gjennom dugnad og slikt....

Vi får bare håpe på at det er folk her som vil det, ellers blir det jo litt vanskelig å få dette til.....

Skrevet

så ut til og være bra oppmøte ja:D

for min del gikk Tromsøturen i vasken, men jeg stiller opp neste gang det arrangeres noe slikt hær nord :wink:

Skrevet
Hah.. Jeg ble først til å poste etter treffet. Etter en noe treg start, så viste det seg at det likevel ble en del biler. Mye fint å se på, og veldig god stemning blant de deltagende. Hyggelig å prate med likesinnede. :D Jeg så det var flere som tok bilder, så det kommer nok bilder opp etterhvert.

Kan forresten noen ta kontakt med BMWCCN for å sjekke hva som skal til for å starte opp i her i Tromsø? Skulle gjerne gjort det, men har avsluttende eksamen, og kan ikke se at jeg kan ta meg tid..

Burde ikke du være ferdig med eksamen i begynelsen av juni?

Jeg er ferdig 6. juni (juni) og kan etter det ta et insjativ, men hovedsakelig burde vi jo møte en dag i litt mer formelle omgivelser for å drøfte dette?

Ang bilder så holder jeg på å laste opp litt innimellom lesningen, så kommer vel en tråd snart :D

Det høres ut som en plan. Er også ferdig 6. juni. Høres ut som tinamor kunne ringe, så får vi heller snakkes mer om dette når vi får tilbakemelding på fremgangsmåte.

Bra bilder forresten.. :P

Skrevet
Jepp..

Leste i den forje tråden vi hadde om dette treffet at trondsen hadde vært velvillig sist gang det var planer om å lage avdeling her i troms, og at de hadde stilt lokaler til disp. dette kan man jo høre med dem denne gangen og om de er intr. i..

det er nok mye arbeid som må til om man lager en klubb, så de som skal styre denne må ha pågangsmot og INTRESSE...

Det er ikke bare "moro".. Blir sikkert en del arbeid gjennom dugnad og slikt....

Vi får bare håpe på at det er folk her som vil det, ellers blir det jo litt vanskelig å få dette til.....

Har du hørt noe med selve hovedklubben om hva som må til?

Skrevet

Skulle ringe dem idag jeg, var inne på BMWCCN, og telefonen er kun betjent på onsdager, så har akkurat sendt en mail.. så jeg har no startet snøballen ivertfall :)

Så jeg håper at jeg får svar ganske fort, eventuelt ringer jeg dem på onsdagen om jeg ikke hører noe....

Skrevet
Skulle ringe dem idag jeg, var inne på BMWCCN, og telefonen er kun betjent på onsdager, så har akkurat sendt en mail.. så jeg har no startet snøballen ivertfall :)

Så jeg håper at jeg får svar ganske fort, eventuelt ringer jeg dem på onsdagen om jeg ikke hører noe....

Hei TinaMor.

Klubbtelefonen er død for tiden. Forsøk heller å ringe folk fra styret direkte. Du finner telefonnummere her:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... ontakt.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...