TheMan Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Søkte på autodb etter M5. Det er helt utrolig hvor vanskelig det er å skrive at bilen er ombygd. I mange av annonse står det at det er M5. Ved en rask sjekk så er det 518/520. Og attpåtil til blodpris! www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?n ... ;username= UE96703 modell E34, sedan, 525iM50. www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?n ... ;username= KF33963 modell E34, sedan, 518iM40 Får håpe at ikke noen tror det har kjøpt seg M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 De to siste vet at det ikke er M5... den ene er "godkjent ombygd", og i den andre annonsen står det "gunstig forsikring"... Og den første er det noe gale med... Mulig luft i kjølesystem... Jeg tipper: Enten luft, grunnet def toppakning, eller sprekk i topp, eller bare fordi de som har jobbet på denne bilen tidligere ikke har peil på hva de har drevet med... Uansett, ingen av dem var jo billig...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Forresten, glemte å skrive at jeg skjønner irritasjonen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 haha... så utroolig latterlig av folk å prøve å lure folk sånn! Og om folk går på, så er det jo en klar form for svindel! HENG JÆVLENE =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 200k for en ombygd m5 :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Får håpe at ikke noen tror det har kjøpt seg M5 Er ikke litt å ta i det der ?? Så en GODKJENT ombygd M5 er ikke en M5 det da? Står jo som nevnt "billig forsikring" og "godkjent ombygd" på to av de annonsene. Mens på den tredje ser du med et litt trent øye at den ikke ser ut til å være en orginal bil... Er vell ikke SÅÅÅÅ irriterende? Går ut ifra at selger er ærlig å sier om bilen er orginal eller ombygd om du tar en rast telefon å spør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 En orginal ekte M5 har en mye høyere verdi enn en ombygd en med tilsvarende deler. På samme måte med M3. 200k for en ombygd M5 ER drøyt ja, spesielt hvis det ikke er gjort noe særlig mer med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Får håpe at ikke noen tror det har kjøpt seg M5 Er ikke litt å ta i det der ?? Så en GODKJENT ombygd M5 er ikke en M5 det da? Står jo som nevnt "billig forsikring" og "godkjent ombygd" på to av de annonsene. Mens på den tredje ser du med et litt trent øye at den ikke ser ut til å være en orginal bil... Er vell ikke SÅÅÅÅ irriterende? Går ut ifra at selger er ærlig å sier om bilen er orginal eller ombygd om du tar en rast telefon å spør! Jeg overså at det stod ombygd på den ene annonsen. Har fjernet denne. Og "billig forsikring" er ikke ensbetydene med at den er ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Med mindre du har ringt disse folkene og snakket en del med dem og vært interessert i å kjøpe og ennu ikke fått noe info om at dem er ombygget, så kan jeg skjønne frustrasjonen din. Derimot hvis du bare baserer frustrasjonen din på annonsen, så syntes jeg dette bare er tull. Ja, det kan være irriterende med priser som er høye og at det ikke stor sort på hvitt at dem er ombygget, men har man ikke pratet med eieren, så liker jeg ikke helt denne "uthengningen". Man kan trossalt selge bilen sin for akkurat det man vil. Man er også uskyldig til det motsatte er bevist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Det å slite så hard i kølla at den ser ut til å være 30 centimeter, er ikke det samme som å ha ei kølle på 30 centimeter.... au au.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hehe godt sakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 En ombygd bil kan være like dårlig eller bra som en orginal en, nå det kommer til stykke så er en bil bare bolter skruer og litt stål plater, alt kan skiftes Men av psykologiske grunner og enkelte dårlige ombygginger så ligger en ombygd bil lavere i pris. Markedet blir bestemt av de som kjøper og hvis enkelte er villige til å betale en høy pris for en ombygd bil så vil det bli prisen for bilen uansett om halparten eller flere av kjøperen ikke er villig til å betale det de syns er en for høy pris Pris er en balanse gang mellom tilbud og etterspørsel og det er mange grådipeiser her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 En ombygd bil kan være like dårlig eller bra som en orginal en, nå det kommer til stykke så er en bil bare bolter skruer og litt stål plater, alt kan skiftes ... Hadde bare alle forstått dette, hadde det ikke vært noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 En kompis av meg kjøpte en ombygd M5 av en kar i Oslo.. 85 000,- Hastesalg.. Og alt var ikke 100%.. Men greit nok.. De andre som hadde ringt etter den trodde ikke på selgern at det var en ombygd M5 engang.. Men den hadde da på M5 motor og kasse.. Og full M-optikk.. Inni var den også fullt utstyrt som en M5 med største kjørekomputer, Interiør og speedometer. Kunne ikke kosta mange tusen å fått denne komplett.. Kjøper fik også med godkjenningspapirer på ombygging fra BMW. og det tok 5 min å få dette inn i vognkort.. Han må jo ha hatt veldig flaks? De fleste andre ombygde ligger på 140' ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 En kompis av meg kjøpte en ombygd M5 av en kar i Oslo.. 85 000,-Hastesalg.. Og alt var ikke 100%.. Men greit nok.. De andre som hadde ringt etter den trodde ikke på selgern at det var en ombygd M5 engang.. Men den hadde da på M5 motor og kasse.. Og full M-optikk.. Inni var den også fullt utstyrt som en M5 med største kjørekomputer, Interiør og speedometer. Kunne ikke kosta mange tusen å fått denne komplett.. Kjøper fik også med godkjenningspapirer på ombygging fra BMW. og det tok 5 min å få dette inn i vognkort.. Han må jo ha hatt veldig flaks? De fleste andre ombygde ligger på 140' ? Høres ut som om han bør være alt annet en missfornøyd med det kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå