Gå til innhold

-E36 325i'en er nå solgt...


BMWentusiasten
 Share

Anbefalte innlegg

legger ved link til AutoDB og FINN.no

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10360277

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1505260

Dette er en salgstråd, dvs (for dem som ikke skjønner det) at det er kun seriøst interesserte eller salgsrelaterte spørsmål som blir stilt i denne tråden. Send meg mer en gjerne en PM. :wink:

OPPDATERING 28/6

I dag ble bilen Eu godkjent for 2 år uten en eneste anmerkning!!!

KOM MED BUD! over 60.000

kan også bli enige om at jeg inkluderer omregistrering i salgspris.

MÅ VEKK SNAREST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

man får ombygde 325 til den prisen. må nok forvente at orignale 325'er er dyrere... er ikke verre enn å leite litt rundt. har sett 2 like biler som jeg har i løpet av de siste 4 mnd (da tenker jeg på at dem er gått like langt, ikke noe styling altså urørt, godt vedlikeholdt, ca. samme årsmodell o.l.) de ligger faktisk på 80.000 + -... dette forventer ikke jeg, men litt over 55 hadde vært å foretrekke...

kjøpte bilen for bare måneder tilbake og er meget fornøyd med bilen.

du skal leite lenger etter et fint eksemplar... de fleste E36 325 på denne alderen er enten skamkjørt, overstylet eller kondemnert. bare noen få år nyere ligger 325 på over 100.

vil tørre å påstå at denne bilen er i like genuin stand som dem.

men bla bla bla... det var dagens preken... er ikke verre enn å komme å se selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde ikke de første utgavene av 325 store svakheter med bakstillingen, festene til traversen revnet ved hard kjøring....ellers ligger en todørs et godt stykke høyere i pris, samt dørtrekkene ble rimlig slafsete, dårlig limt. Dette er en dønn orginal bil, men med en finfin historie :wink:

Prisen er vel helt grei den....men må huske at dette er en 325, så bilen har blitt hardt kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hadde ikke de første utgavene av 325 store svakheter med bakstillingen, festene til traversen revnet ved hard kjøring....ellers ligger en todørs et godt stykke høyere i pris, samt dørtrekkene ble rimlig slafsete, dårlig limt. Dette er en dønn orginal bil, men med en finfin historie :wink:

Prisen er vel helt grei den....men må huske at dette er en 325, så bilen har blitt hardt kjørt.

så du sier at bakstillingen min er i dårlig stand pga den er hardt kjørt? flink å forhåndsdømme du...

nå kjenner jeg historien til denne bilen noen hakk bedre enn deg, og den er IKKE hardt kjørt i samme betydning som det ligger i "hardt kjørt".

som det står i annonsen, så er bilen eid av sjef på BMW Bavaria utenfor Stavanger fra da han importerte bilen i 1995 og hadde den til 2006. dette bærer bilen tydelig preg av. at han har trykket på pedalen skal en ikke se bort ifra, men å si at bilen min er hardt kjørt?? blir å dra den for langt.

Fikk skryt av bilen da den var inne på inskesjon 2 sjekk. sjelden god stand for alder og kilometer.

at den er "dønn original" ser jeg på som noe positivt.

er mange andre ting jeg kunne sagt for å påpeke at dette er en 325i som er i sjelden god stand i forhold til de fleste andre originale 325'er på samme alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påpekte at generelt hadde de første utgavene av 325 ene dårlig bakstilling.

Men vet du historien fra 1991-1995.... :lol:

Du vet nok historien til bilen mye bedre enn de fleste, men pågrunn av bilen har en bra historie, så er alikevel bilen en gammel bil, med relativt høy kilometerstand...bilen blir ikke nyere og sprekere forde om historien om bilen er bra.......men hvorfor selge bilen så "billig"hvis du tror bilen er verdt "gull og grønne skoger", er det ikke bare å beholde den.

og e36 faller i pris for tiden... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk forresten Jæger AS (kjent BMW verksted her i Bergen) til å printe ut utstyrsliste for bilen min, og siden dette var en limousineutgave, så har den noen ekstra saker på lur.
Til opplysning så betyr limousine enkelt og greit sedan på tysk. Så det i seg selv er ingen spesialutgave, en limousine kan like gjerne være ribbet for utstyr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...