Gå til innhold

Min BMW 318iS E36


TorSlett
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som en pen bil.. :)

Takk for det :)

Er det bare jeg som ser dårlig? Jeg ser ikke store forskjellen på 97 facelift fronten.. Er det bare nyrene som er litt tykkere chrom på ?

Facelift er litt rundere i kantene og blir bredere(oppover)..

Facelift

Prefacelift

Håper dette hjelper :) Selv så kan jeg ikke se noen andre store forskjeller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Er det bare jeg som ser dårlig? Jeg ser ikke store forskjellen på 97 facelift fronten.. Er det bare nyrene som er litt tykkere chrom på ?

Chrommen er litt bredere ja, og på den gamle så er nyrene nesten rektangler med buede hjørner. Den nye har litt mer sving i de ytterste hjørnene nederst.

Håper du forstod ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mange maaaaaaaange hundrevis på forumet her som har handlet der for maaaange per (meg inkludert ;) )

Er faktisk to på forumet her som begynte å jobbe der som firmaets norske del. Dem er her ofte på forumet, og svarer meget kjapt på mail sendt til dem (du finner adressene under kontakt på koed sine sider)

Det man må huske på når man bestiller der er:

- bestill stort. Da taper du ikke noe på frakten.

- Bruk kalkulatoren jeg har laget for å regne ut den TOTALE prisen du må betale. Når du handler på koed, så blir du bare trukket fra visa-kortet for den summen du handler for MINUS dansk moms og inkl frakt.

Norsk moms og tollbehandlingsgebyr kommer i tillegg. Dette får du tilsendt per faktura noen uker senere fra fraktselskapet deres "TNT".

Kalkulator: --> http://www.chrzz.no/koed.dk-kalkulator/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mange maaaaaaaange hundrevis på forumet her som har handlet der for maaaange per (meg inkludert ;) )

Er faktisk to på forumet her som begynte å jobbe der som firmaets norske del. Dem er her ofte på forumet, og svarer meget kjapt på mail sendt til dem (du finner adressene under kontakt på koed sine sider)

Det man må huske på når man bestiller der er:

- bestill stort. Da taper du ikke noe på frakten.

- Bruk kalkulatoren jeg har laget for å regne ut den TOTALE prisen du må betale. Når du handler på koed, så blir du bare trukket fra visa-kortet for den summen du handler for MINUS dansk moms og inkl frakt.

Norsk moms og tollbehandlingsgebyr kommer i tillegg. Dette får du tilsendt per faktura noen uker senere fra fraktselskapet deres "TNT".

Kalkulator: --> http://www.chrzz.no/koed.dk-kalkulator/

Hvor lang tid tar det fra du bestiller til man har varene i handa her hjemme i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnes dem sender på onsdager og fredager. Så, forvent 3-7 "business days".

Men mange i Oslo-området har fått varene 2-3 dager senere osv. :)

Kommer som regel hjem på døren med dem. Er man ikke hjemme, så kan du hente dem på postkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har det skjedd litt her!

Det ble til at jeg bestillte en kopi av Mtech fronten fra realcar.

Bestillte også den lista nede på bakfangeren å øyelokk. Har fått lakkert og montert det :) så nå mangler bare sideskjørtene og bakrute dekselet. Vurderer også en lavere leppe fremme på fangeren.

Bilder:

PIC_00721024.jpg

PIC_00761024.jpg

Bestillte også strobe kit som jeg skal ha i front lyktene, men ene pæra funka ikke så jeg ringte og klaga på det, og di sku sende en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...