TorSlett Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Min første tråd! Tenkte jeg skulle prøve en BMW igjen etter å hatt en 325 e30 for en stund siden. Var god bil det. Denne gangen endte det med en 92 modell 318iS. Kjøpte den for ca en mnd siden og er veldig fornøyd enda Av utstyr er der: - El vindu - El speil - El soltak - Senkesett - 17" M3 felger (noe kantkjørt) - Litt stereo - Effekt anlegg fra katalysator. Senkesett og felger er innskrevet i vognkortet Har diverse planer i tankene, men har ikke bestemt meg for hvilken styling jeg skal gå for. Blir enten M-Tech eller M3 Look fra rieger. Skal også ha bakrute deksel og sote rutene helt frem. Har tatt av de som var kun bake på sidene. Har også montert konfilter. Motor rommet skal få seg en grundig vask og muligens et stabstag etterhvert. Litt bilder er vel slikt folk liker ? Slik så den ut når jeg tok over bilen Slik ser den ut i dag. Har sota øverste del av baklyktene. Motor trenger en grundig vask. Toppdekselet har ett gult belegg. Interiøret er bra. Ett lite slitasje hull i fører setet og ett hull i dørken. Anlegget som følgte med spiller helt greit, men har planer om å bygge det om litt bak og bytte ut orginal høytalerene fremme. Var på BMW treff 1. mai i Ålesund. Mye pent å se på Så var det stylingen jeg ikke er helt sikker på enda. Valg 1. Det til høyre. Valg 2.
Mirakulix Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Da stemmer jeg for valg 2 Pen bil, blir bra dette.
Lilla Coupe Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Stemmer å for valg 2. Finnes så mange med valg 1. Blir litt kjedelig. Bilen ser strøken ut:)
ChrZZ Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Skal du ha valg nr 2, så MÅ du ha 97-facelift nyrer. Kan ikke ha slike gamle, når du har en bil som prøver å se ut som en E46...
Tiller Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Hva med m-fanger og 97 grill? Hadde det på x'en og det var pent. Hadde helkrom grill + krom eller lys netting på fangeren. Så ganske pent ut.
TorSlett Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 Takker for svar.. Vansklig å bestemme seg. Må tenke litt mer på det. Blir ikke før jeg får skatte pengene mine da jeg gikk en del i pluss time wil show
Tiller Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Synest ikke det ble så ille selv:-) M-Fanger, angeleyes, 97 grill med helkrom nyrer og krom/lyst netting i fangeren.
Tiller Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Kan foresten også anbefalle crystal clear baklykter. De ser spesielt tøffe ut når det er litt mørkt ute + at det gir en nyere look. De kommer litt dårlig fram på bilde men
ChrZZ Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Evt, IKKE ha sølv i fangeren+ nyrene, og da heller ha sort. Min bil:
Søreng Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 ville også gått for valg 1.. Og som Chrzz sier her, svart netting og svarte nyrer! Mye mulig det er oppbrukt, men det er uten tvil penest på E36..
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Grattis med e36. Gå fort sort netting og nyrer siden du har sølv/grå bil.
TorSlett Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Takker for flere svar Tror det blir som på den kvite der.. Meget pen bil. Har forresten bestillt meg short shift i dag Noen som har kjøpt de fra GS her ?
Tiller Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 På sølvgrå bil vill svart være penest ja. Men synest ikke min gammle bil så så halvgærn ut med et jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå