Anderslien Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Jeg bare lurer på om det er noen her som vet hvor jeg kan få lastet ned eller skaffet instruksjonsbok til min Pioneer DEH-7500MP? Finner ikke ut hvordan jeg setter på at den viser film på displayet (har klart det før, men får det ikke til lenger) og hvordan jeg stiller bassen og diskanten (også fått til før, men husker ikke dette lenger, hehe). Jeg lurer også på hvor jeg får tak i det programmet som du kan lage dine egne filmer til denne spilleren. Takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 sjekk ut her: (høyreklikk- lagre som) http://www.service.pioneer-eur.com/pees ... onManuals3)?openagent&ID=425EDCEFC3B33BB7C1256D490041ABC8&Attachment=DEH-P7500MP_SDN.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Tusen takk! Fikk til det displayet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå