Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
får jeg komme og se på radiatoren og se om det er mulighet for at den passer i e30'en min med m50 motor?

Heile biln står på andørja, kan ta me radiatoren tel byen på mandag, så fremst den ikke blir solgt i mellomtia. skal heim i hælga... Ta å send meg ei melding me mobil nommre dett så kan eg kontakte deg=)

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei... Hvor mye skal du ha for:

-Førersete

-baksete

-dørtrekk (førerside)

-Bagasjelokk

-Og eventuelt frontplate?

Hei. Kan du utdype hva du mener med frontplate?=)

Skrevet
lednings-nett , rele og bryter til grøftelys, Har du? pris?

Ledningsnettet til grøftelys?

ja ledningene med plugger og alt. Har grøftelys, men ingen ledninger eller rele'er og slikt

Skrevet

Er fargen tisianrot?

Er det sveivevinduer og manuell takluke, er jeg interresert i sveiver (fillebikkje), og handbremshendelen...

Og kanskje noen karosserideler... Hvis fargen er rett...

Skrevet
Er fargen tisianrot?

Er det sveivevinduer og manuell takluke, er jeg interresert i sveiver (fillebikkje), og handbremshendelen...

Og kanskje noen karosserideler... Hvis fargen er rett...

Sveivevinduer bake ja, har ikke takluke. Hva fargen heter har jeg ikke peiling på, men skal legge ut noen bedre bilder iløpet av helgen..=)

Skrevet
lednings-nett , rele og bryter til grøftelys, Har du? pris?

Ledningsnettet til grøftelys?

ja ledningene med plugger og alt. Har grøftelys, men ingen ledninger eller rele'er og slikt

Skal se hva jeg får til i løpet av helgen, må jo plukke ut rele'et og ledningene fra sikringsboksen osv da. Så om jeg ikke finner det for mye arbeid, får du delene=) Holder deg oppdatert...

Skrevet
Ert det ute tempmåler i den? sånn med 5 knapper eller noe sånt...?

Ja det er en kjørecomputer i den, men er litt usikker på selve displayet, oppførte seg litt rart sist jeg sjekka, sånn at ikke all bokstavene vises hele tiden. Er vistnok et kjennt fenomen med enkelte computere til bmw ettersom jeg har forstådd:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...