BjørnE46 Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Har hatt et lite problem no mens jeg driver å skal finne ut litt om stereoen i bilen.... -Avåtil når jeg starter bilen er skjermen på spilleren helt blank, Alt virker, alle knapper og alle funksjoner, det er bare umulg å se hva du egentli holder på med Så de blir på en måte litt vrient å finne ut noe som helst når du er helt ny med bilen.. -Andre ganger "låser" skjermen seg i "klokkemodus" Og det blir helt umulig å skifte vekk fra denne, alle funksjoner virker. * En ting jeg har lagt mere til: Spilleren virket tidligere idag, og jeg fikk stillt både klokkeslett og dato ++, men så når jeg startet opp bilen for lit siden no, var klokken like feil som den var før jeg stillte den, stilt seg tilbake 5 minutt... Kan det ha noe med saken å gjøre? - VAr bakmed navigasjonen å sjekka litt også, cd'en står inni, men det virker som om den bare står å hakker.. Prøvde å trykke på utmatingen, men ingenting skjedde uansett hvor mange ganger jeg prøvde. Håper noen har svaret på dette, for er igrunnen litt frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå