deismac Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Har en el.dieseldyse som går til så å si alle diesel modeller mellom 94 og 99, pluss enkelte andre. Var ment for en 318 TDS hvor hele motorn gikk åt helvette. Om varsel for innsprøytning lyser er det nok denne du trenger. Jeg kan sjekke om den passer til din bil om du er usikker...
joncarlos Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 Hei. Er det den dysa med ledning på??? Passer den 525tds 97 mod??? Pris???
deismac Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 Ja det er den med ledning på! Den skal passe din ja. Så å si alle diesel BMW rundt den tiden. Ring Autosentrum(BMW) i Oslo for å bekrefte det 100%. Denne dysa skulle jeg sette i en 318 TDS 95'. Nypris Autosentrum er rundt 5000, jeg kjøpte den for 2600 og den er ikke tatt ut av pakka engang, da jeg måtte bytte hele motoren før jeg rakk å tenke dyse. Du får den for 1700?
deismac Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Lurer på hvor mange som har kjøpt denne for 5000 mens de kunne fått den for under halv pris her FORTSATT TIL SALGS! Ligger i uåpnet pakke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå