Oxide Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Er det noen her som har skifta plugger på m40-motoren? Noen triks for å gjøre dette enkelt og raskt? Må jeg ha veldig lang forlenger på skralla? Pluggene sitter jo langt inni blokka + at de er sååå dritt å skru på... Kanskje jeg skulle tatt ut hele motoren først, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 må nok ha en forlenger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 sjekk i bagasjeluka di, det skal ligge en pluggnøkkel der, i det lokket som er inni luka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hehe, er ingenting baki der... Var tomt når jeg kjøpte den! Men har pluggnøkkel og sånn. Er fikset nå, lettere enn det så ut som ja...ingen problemer...litt tidlig ute med innlegget gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 forresten, du som har m40, kan du teste noe for meg? Med kald og varm motor: Kjør i normal fart, 70-80 km/h i 5 gir, og trå gassen helt i bunn, og sjekk hva forbruksmåleren stopper på. Jeg tror det er noe galt med min motor/hjerne/etc. Bruker mye. Den stopper på ca 1,7 på varm motor, og 2,1 på kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ja, jeg prøvde på varm motor...da stoppet den rundt 1,7-1,8... Bor langt innpå et boligfelt se, og veiene i nærheten her er så svingete; så, hehe, har ikke fått prøvd på kald motor ennå! Vet ikke om min er i orden heller da! Skal ikke forundre meg om den er gåen, faren min kjøpte bilen som vrak fra tyskland og han har bare fikset masse karoseri-messig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå