x25Touring Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Noen som vet hva slags symptomer som kan forekomme når puma er på vei til å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Vel, pumpa mi stoppet netop på e30`en min. Symptomer: Plutselig dauer av. Fjusker på visse turtall. Ruser seg opp på tomgang. Med min så kom problemene en dag, også var di vekke neste dag, helt till den stopte helt. håper det hjelper deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Likner veldig på sånn min er, men pumpa lager ikke ulyder da. Trodde de pleide å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 ja det trodde jeg også før, men det var ingen ulyder i min, jeg tok den til verksted for jeg fant ikke ut av problemet, og han på verksted sa at lagrene inni pumpa var helt låste og ingenting gikk runt inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Sjekk no bensin filteret før du bytter pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hadde tenkt å vente litt, så e ser om den tar helt kvelden. Men er jo en idee å bytte filteret først. Men hvor sitter det på E36`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Husker ikke helt men trur det er under bilen ved kannalen i fokant av bakhjulet på høyre eller venstre side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Husker ikke helt men trur det er under bilen ved kannalen i fokant av bakhjulet på høyre eller venstre side! der er det hvertfall på E30 Edit: det var det ikke på e36 nei. Den skal ligge under motoren ca Les Her: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... Filter.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Virker litt som at når jeg har full tank, så virker bilen bedre. Fusker nesten ikke, og drar jevnere, går bedre.......... Dette kan jo seff bare være noe jeg føler, men er det noen som har liknende erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 på min e36 318iS så lå bensinpumpa under baksetet på høyre side,jeg kjøpte ny på Biltema for kr 500-600 og den fungere like bra som noen annen bensinpumpe.Sjekk ut under baksetet,et lite deksel du kan skru av,4 skruer om jeg husker riktig og 2 kabler du må koble av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Kan hende filteret er slitent og gir mye motstand slik at pumpa jobber hardt og vil sikkert ta kveld etterhvert. Bytt filter og se hva som skjer. Bytter du forresten pumpe, bytter du filter samtidig slik at den nye ikke sliter med tett filter. Jeg kjøpte ny pumpe på hella, og fikk bare selve pumpa. Gjør du det samme, ha et bord tilgjengelig utendørs (lukter helvete), papir, avbitertang, lite skrujern, en spisstang, nye slangeklemmer (viktig). Støvsug området rundt hullet ned til bensintanken før du drar opp pumpa slik at du ikke puffer sand som ligger der ned i tanken. PS: Pass på at polariteten blir rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå