Ampfiler Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Heisann! Jeg er på jakt etter motor til min e34. Sett sikkert igjennom 30 sider på deler selges her på forumet, scannet finn.no, men nå kommer jeg ikke på flere steder å lete etter motor.. Noen som har noen bra sider for å lete etter deler generelt? forresten er på utkikk etter bmw m20b25 motor. eller en m50b25 - fra en e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 hørt med E30 fra denne tråden? 4000,- M50B25 fra e36 går også, er jo bare bunnpanna som er forskjellen har jeg lest.. men jeg vet ikke dine mekkekunnskaper om hvor lenge det kan ta.. vet ikke hvordan det er på M20.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampfiler Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 mener jeg så en m50b25 i går jeg også, men jeg fant den ikke igjen i dag? den E30 selger var jeg litt skeptisk til da kammen var slitt. vil helst finne en som er i god stand. veit hva jeg må bytte da jeg har spurt om dette i en annen tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Søk på de sidene som du finner i linken under http://www.kvasir.no/c/motor/car/parts/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 De skal ha 7000,- + mva og frakt for den nederste her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hos OS-Bildeler i Rogaland har de mest sannsynlig motor til deg, om ikke på nettsiden så kan du vertfall ta en telefon;) OS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Se på: www.koed.dk (De har bruktdeler også) www.blocket.se Evt, så kan du se på www.mobile.de og importere en bil som du bruker som delebil. Da kan du jo kjøpe en bil med større motor og bruke alt derfra. Tar du den inn som delebil, så betaler du bare mva, og ikke avgifter for motor/vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampfiler Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 takker for linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå