Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er newbie her på forumet og dette er mitt første innlegg :)

Jeg har nettopp bestillt min første BMW (en 320d Coupe E92) som jo originalt har 177hk. Jeg vurdere å modde/chippe denne. Er det noen som vet om noen som gjør dette? Noen som har noe spec på hvor mye ytelse ekstra en evt. vil få ut av en chip (i hk og nm)?

Har hørt rykter om at AC Schnitzer ikke vil levere en chip til denne motoren. Noen som vet noe angående det?

Skrevet

Jeg tipper du vil få i underkant av 220hk og 420+ nm. Jeg fikk 205hk og 410nm i min 320d e90 etter programmering hos tsracing. Ring Autozentrum og hør om de kan levere til e92. Der beholder du iallefall garantien.

Skrevet

Hartage lever jo chip med full garanti, tror jeg. Skal i løpet av dagen finne nr til ett firma som kan gjøre det for deg. Husker ikke helt ha de heter!

EDIT: Strandveien auto i trondheim heter de.

Skrevet

Takker og bukker for svar så langt. Har sendt avgårde ett par mailer nå der jeg sater på å få litt info. Vil legge ut det jeg finner ut her, da det sikkert er en del andre E92 320d eiere som kan være interesserte i dette. I mellomtiden setter jeg pris på om folk fortsetter å kommentere/tipse hvis de sitter på noe info som kan være nyttig :)

Skrevet

Snakket med Strandveien auto i Trondheim, og de kunne levere! Det er Hartge de leverer og de har en egen norsk Hartge side: http://www.hartge.no

HK/NM var ikke helt klart enda, men 210-220hk og 410-420nm er nok ganske realistisk. Med Hartge så beholder en og fabrikk garantien på bilen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...