TronniE46 Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg har en E46 sedan med vanlige seter og vurderer å bytte trekket til skinn. Har hørt litt på pris på BMW og det koster ca 20 000kr for trekk til alle setene i bilen. lurer litt da på om det er mulig å finne det billigere og evt om det er lett å bytte selv. også må jeg vel kanskje bytte stoffet som er på innsiden av dørene? Samtidig så frister det jo også å skifte setene til de orginale sportsetene. Noen som har peil på pris på sportseter? annet spørsmål er jo om det er bortkasta penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Bortkastet penger å kjøpe det hos BMW når du får brukt interiør fra Tyskland elle Danmark for en billigere penge! http://www.car-parts-mueller.de/ https://www.koed.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Er ikke bortkastede penger med sports intr.En komips av meg kjøpte en fin 320d med vanlig intr og ville ha sports intr. Sjekket med opphuggere, fant ett komplett delskinn sportsintr hos opphugger fra 2004 modell kjørt 8000km. komplett for alt inne i bilen 12000 kr.Han har fremdeles sort gulvteppe,strøkent taktrekk og alle deksler inne i coupe, dashbord med alulister og alt i bagasjerom tilsalgs.Han brukte bare setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.M-Tech Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Sa ikke at det var bortkastet penger for sports interiør Sa det er bortkastet penger å kjøpe nytt hos BMW!!! Kjøp brukt mener no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Er ikke bortkastede penger med sports intr.En komips av meg kjøpte en fin 320d med vanlig intr og ville ha sports intr. Sjekket med opphuggere, fant ett komplett delskinn sportsintr hos opphugger fra 2004 modell kjørt 8000km. komplett for alt inne i bilen 12000 kr.Han har fremdeles sort gulvteppe,strøkent taktrekk og alle deksler inne i coupe, dashbord med alulister og alt i bagasjerom tilsalgs.Han brukte bare setene. Har han bare alulistene til salgs? Er intr. hvis det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå