Roar. Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Hei!, Har fått meg 19" hjul på coupe`en, men føler vel gjerne den skulle vært noe lavere.. Det er M-understell på, så den skal vel være litt senka i utgangspunktet.. Hva er passelig sett å montere på , den må jo ikke ble allt for lav da jeg vil ha bittelitt komfort igjen....... HEHE Dekkprofilen er 235/35 R19 med ET35. Skal få lagt ut noen bilder nå snart.. R.
ChrZZ Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Hva er passelig sett å montere på , den må jo ikke ble allt for lav da jeg vil ha bittelitt komfort igjen....... HEHE Er ikke direkte høyden som bestemmer komforten, men heller hvor harde demperne er. Har man en lav nok bil, så må man jo ha hardere dempere, så er igrunn der det kommer inn. Det man heller burde passe på også ved senking, er at man etterhvert begrenser seg selv til hvor man kan kjøre bilen. Tenker da på at den blir -for lav-.
Villi Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Jeg har E46 Coupe med 19" og senke sett, og jeg syns den er fantastisk og kjøre, og den ser veldig bra ut også.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46359&start=30 Litt ned på siden der, kan du se bilen min med 19" og senkesett Fjærene er Cobra Sport Suspension og er 20/10 senka, på vanlig sedan tilsvarer det 40/30 senking
Roar. Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Jeg har E46 Coupe med 19" og senke sett, og jeg syns den er fantastisk og kjøre, og den ser veldig bra ut også..Fjærene er Cobra Sport Suspension og er 20/10 senka, på vanlig sedan tilsvarer det 40/30 senking 20/10 hørtes jo veldig lite ut..! Men bilen din så jo meeget pen ut med den senkinga.. Noen som vet hvorfor det er slik som du sier med at dette skal tilsvare en 40/30 senking på sedanen Ser forøvrig at det står Bilstein dempere på bilen samt noen blå fjærer.. Men tror nok det er original høyde slik som bilen ser ut nå ihvertfall! Bilder kommer i ettermiddag.
Villi Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Pga at Coupe er orignal senka og det er ikke sedan, derfor tilsvarer 20/10 40/30 på coupe..
Roar. Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Da var det ett bilde på plass.. Som det viser seg her, trengs det nok litt senking! Tror jeg går det 20/10 settet ja, men hvor får jeg kjøpt det
Villi Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Da var det ett bilde på plass..Som det viser seg her, trengs det nok litt senking! Tror jeg går det 20/10 settet ja, men hvor får jeg kjøpt det det kan du skaffe hos www.soundstyling.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå