derrick Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Har en bil det har stått et Radio/kassett anlegg (business trur eg) Går det an å bytte dette ut med et orig. Radio/cd anlegg? Passer kontaktene overens, eller blir det jobb med lodding osv? Bilen er en 98 mod e39
Toro Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Alt er vel mulig, men ikke å anbefale. En vanlig cd spiller vil bryte interiøret totalt etter min mening. Få heller tak i en business cd. Det er sikkert 1000 tråder om anlegg i E39, så er bare å søke... Kan lese litt om det her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... hlight=e39
derrick Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Ja det er et orignal anlegg eg vil ha inn. Det stod originalt kassett/radio (gåen) som eg vil bytte ut med original cd/radio.
Toro Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Da skjønner jeg.. Tror kontakene skal være like på business kassett og cd spilleren.
derrick Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Fine greier! Då er det berre å skaffe seg en spiller!
brannmester Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 sikkert lettere å få svar i diskusjonsgruppen "bilstereo", rett under teknisk, bare ett forslag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå