kjekn Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Jeg lure på om det bare er å skifte di eller om det er sånn som ein sa til meg at eg måtte bytte heile brytermodulen inni bilen og. Og den va ikke billig visst. bilen det gjelde er ein e46 2000 modell
TommyL Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 For biler produsert før september 2001 må det byttes LCM (lysmodul), så det er riktig. I tillegg må den programmeres om etter byttet.
TronniE46 Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Bimmian skal vist ha noe som man bare kan kline opp. Har bestilt sett derfra. kan gi beskjed om det funker
TommyL Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Jepp, det finnes uoriginale LED lykter som bare kan monteres uten LCM bytte. Trenger vel heller ikke å programmeres da. Bytte av lysmodul gjelder altså bare ved bytte til originale lykter.
kjekn Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Bimmian skal vist ha noe som man bare kan kline opp.Har bestilt sett derfra. kan gi beskjed om det funker Ja gi beskjed om kossen det fungere for da vil eg og bestille sånt. Di er tøffe di lysa der
Vegard1 Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Jeg bestilte fra GS, FK Automotive lykter. Fungerte ikke i det hele tatt. Tok kontakt med T-K Bilservice, som holder til like ved der jeg bor. Han sjekket litt rundt, og fant ut at hvis han skulle få de til å fungere, så måtte lysmodulen byttes. Med alt ferdig montert, så kom det til å koste tett oppunder 10.000. Men jeg har xenon, var mulig man slapp å bytte modul hvis man hadde vanlige lys.
Bee2 Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Jeg har bestilt dissa baklyktene til min e46, så de vil ikke fungere med andre ord. Hva vil det koste for å "programmere" de
Bee2 Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 noen med nøyaktig pris.... 10000 blir litt drøyt synes jeg får å få lytt lys i dem
Lars Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 lyktene fra bimmian funker som fan:D bare å koble dei til så lyser de.. men tror de lyser en smule sterkt i mørke;P og hvis du fokuserer på de, så kan du se at de blinker pittelitt veldig fort. Men ser bra ut.
fre Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= med originale lykter på biler før 09/01 må bytte modul. Dyrt om man har Xenon
aloebiz.net Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 lyktene fra bimmian funker som fan:D bare å koble dei til så lyser de.. men tror de lyser en smule sterkt i mørke;P og hvis du fokuserer på de, så kan du se at de blinker pittelitt veldig fort. Men ser bra ut. Hvordan er det med toll og slikt tull når man bestiller fra bimmian?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå