Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lure på om det bare er å skifte di eller om det er sånn som ein sa til meg at eg måtte bytte heile brytermodulen inni bilen og. Og den va ikke billig visst.

bilen det gjelde er ein e46 2000 modell

Skrevet

For biler produsert før september 2001 må det byttes LCM (lysmodul), så det er riktig. I tillegg må den programmeres om etter byttet.

Skrevet

Jepp, det finnes uoriginale LED lykter som bare kan monteres uten LCM bytte.

Trenger vel heller ikke å programmeres da.

Bytte av lysmodul gjelder altså bare ved bytte til originale lykter.

Skrevet
Bimmian skal vist ha noe som man bare kan kline opp.

Har bestilt sett derfra. kan gi beskjed om det funker :lol:

Ja gi beskjed om kossen det fungere for da vil eg og bestille sånt.

Di er tøffe di lysa der

Skrevet

Jeg bestilte fra GS, FK Automotive lykter. Fungerte ikke i det hele tatt. Tok kontakt med T-K Bilservice, som holder til like ved der jeg bor. Han sjekket litt rundt, og fant ut at hvis han skulle få de til å fungere, så måtte lysmodulen byttes. Med alt ferdig montert, så kom det til å koste tett oppunder 10.000. Men jeg har xenon, var mulig man slapp å bytte modul hvis man hadde vanlige lys.

Skrevet

Jeg har bestilt dissa baklyktene til min e46, så de vil ikke fungere med andre ord.

thumb31798oz9.jpg

Hva vil det koste for å "programmere" de

Skrevet

lyktene fra bimmian funker som fan:D bare å koble dei til så lyser de.. men tror de lyser en smule sterkt i mørke;P og hvis du fokuserer på de, så kan du se at de blinker pittelitt veldig fort. Men ser bra ut.

dsc00044ed1.jpg

dsc00113tz2.jpg

• 1 month later...
Skrevet
lyktene fra bimmian funker som fan:D bare å koble dei til så lyser de.. men tror de lyser en smule sterkt i mørke;P og hvis du fokuserer på de, så kan du se at de blinker pittelitt veldig fort. Men ser bra ut.

dsc00044ed1.jpg

dsc00113tz2.jpg

Hvordan er det med toll og slikt tull når man bestiller fra bimmian?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...