Gjest Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Hei.. Fikk ikke plass til mer i temaplassen, men lurer på om det er levert samme frontlys, linslys med angel eyes, til modeller levert med høyreratt? Spørsmålet høres kanskj litt rart ut, men om en kjører omvendt av her så vil jo lysbildet også bli omvendt Har hørt snakk om at det kun er en bryter slik at disse kan brukes på både venstre og høyrekjøring, og kan heller ikke finne noe spesielt på etk som indikererer noe annet enn at det ikke produseres forskejelllige innmater, men at disse brukes i begge to typer land (Høyre-venstrekjøring) Grunnen til at jg spør er at jeg holder på og byr på ett sett slike på en utenlandsk auksjon, og vil sikre meg at jeg kan bruke disse selv om de kommer fra en bil produsert med høyreratt.. Noen kjappe innspill fra folket? Mvh
TJ Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Uten å ha sjekket dette så veldig grundig, så mener jeg at det kun er en bryter på toppen av lyktene som bestemmer om lysbildet er for høyre- eller venstreratt ja. Lyktene ellers skal være like. Vet du hvilken produsent de lyktene du byr på kommer fra?
Gjest Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Begge settene jeg byr på er orginale sett med frontlys fra produsenten hella... Det er sett som har stått på modeller som har denne faceliften orginalt, dvs biler som er solgt i 2001----> Det ligger også ved bilder av lyktene som viser delenr mer eller mindre, og de begge settene skal også ha den motoren slik at de kan høydejusteres innenfra.. Må si at jeg gleder meg til å få på facelift på fremlyktene på min 2000mod ja.. stor forskjell... Var lenge på jakt etter evt oemlykter, men blir liksom ikke rette fronten med disse da utseendet ikke blir helt slik om du skjønner... Så for eksempel en e39 sedan med noe chromfacliftlykter, og det var ikke akkurat vellykket om jeg kan si det på en fin måte...
TJ Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Er Hella-lykter du må gå for hvis du vil ha kvalitet. Oppgraderte med Hella-lykter på min forrige E39, og angret ikke et sekund på det. Topp kvalitet! Faceliftlykter i chrome er ikke pent uansett til E39 mener nå jeg, totalt uaktuelt her i hvertfall. Men som du sier; det gjør utrolig mye å få på faceliftlyktene. Du kjenner nesten ikke bilen igjen! Lykke til med budrunden!
TJ Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Begge settene jeg byr på er orginale sett med frontlys fra produsenten hella... Det er sett som har stått på modeller som har denne faceliften orginalt, dvs biler som er solgt i 2001----> Da må du skaffe overgangskabler selv da, siden dette ikke er ett oppgraderingssett hvis jeg forstod deg riktig?
Gjest Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Må jeg det? Er ikke sikker... Hva ligger ett slikt ett på da? håper det ikke er for dyrt, for det er ikke lenge siden jeg sparket mange lapper på de bbs 18" som jeg har på nå... Men de gjorde seg nå de også da
TJ Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Det følger med overgangs kontakter/kabler på oppgraderingssettene siden disse ikke passer på de eksisterende kontaktene. Men om du får kjøpt de løse og evt prisen på disse? Neimen og jeg vet, du kan jo gå inn på Gs Bildeler eller Schmiedmann/MotorTechnik og sjekke om de har det der. Får vel ikke vært så veldig dyre greiene... BBS-felger er en alltid en sikker vinner, har 18" BBS på sommeren selv. Hvilke BBS-felger er det du endte opp med da?
Gjest Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Min ruller rundt på noen BBS RK 18" som sagt med 235-40-18 foran og 265-35-18 bak mener jeg på.. Ser greit ut, men vurderer å få senket den litt,iallefall fremme på snuten Ellers så så jeg at ene kurvelyset mitt var gått, og skulle skifte det i dag, men nå viser det seg at en må under bilen for å få skiftet det?? Er dette riktig? Da er det vel like greit å vente til jeg får facelift-frontlysene ja, for jeg tenkte å få de montert på ett veksted slik at de blir skikkelig justert med en gang.. Får se nå da om jeg får tilslaget på de, auksjonen er over om 45 min
Ballder Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Ellers så så jeg at ene kurvelyset mitt var gått, og skulle skifte det i dag, men nå viser det seg at en må under bilen for å få skiftet det?? Fjern det plastdekselet/grillen ved siden av lampene, så skal du se det dukker opp et par skruer på hver lampe.
Gjest Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Er det bare å "vippe" av disse plastdekslene på siden da? Fikk ikke med meg disse platsdekslene når jeg var ute og så på det istad jeg... Håper virkelig at dette går an ja, for det blir litt smådrøyt å betale flere lapper hver gang en skal skifte lyspære i spoileren
Gjest Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Da fikk jeg tilslaget på faceliftlyktene... Ble ett sett med hvite blinklys...
Ballder Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Er det bare å "vippe" av disse plastdekslene på siden da? Fikk ikke med meg disse platsdekslene når jeg var ute og så på det istad jeg... Håper virkelig at dette går an ja, for det blir litt smådrøyt å betale flere lapper hver gang en skal skifte lyspære i spoileren Mulig det sitter noen plast klips i overkant på disse, men de kan jo være borte fra før av. Heller ikke sikker på om du må ha av den "grillen" som sitter i midten først, men den sitter sikkert bare på samme måte. (mangler den i midte på min ) Men ja.. De er da bare og vippe forsiktig ut etter fjerning av klipsene. Sitter med små mothaker bare.
Lars Martin Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Skiftet nettopp grøftelys på min E39. Skrudde av dekket og fjernet ett deksel inne i hjulbuen. Derfra er det klar bane rett fram til grøftelyset.
TJ Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Skiftet nettopp grøftelys på min E39. Skrudde av dekket og fjernet ett deksel inne i hjulbuen. Derfra er det klar bane rett fram til grøftelyset. Dette var da en veldig tungvind måte å gjøre det på. Det du gjør er å fjerne den lille "plastgrillen" ved siden av grøftelyset. Den sitter med to plastklips oppe som du må ta ut først. Deretter fjerner du denne grillen. Da dukker festene til lykten opp, to skruer du skrur ut (den i midten er til justering av lykten), så er lykten bare å hekte ut og skifte pæren.
Kenneth520IA Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Gratulerer med tilslaget på Angel eyes til din BMW. Du blir helt sikkert ikke skuffet . Når det gjelder regulering av lyktene, kan dette gjøres under et rundt plastdeksel oppe på lykta. Vil også informere om at adapterkabler ikke følger med. Disse betalte jeg 300 for, da jeg kjøpte mine. Er det med eller uten xenon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå