Endre87 Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Hei Skal kjøpe meg noen nye felger, og fant noen Rå'e ASA felger som jeg har noen spørsmål om . Felgen: De heter ASA AR1 og kommer bare i 7x18", tror dere disse vil gå på min BMW E30 86mod med 60/40 senking? Har ikke valsa hjulbuer. Link Til felgene: http://www.asaalloywheel.com/product/car_detail.asp?carid=1&ctype=1# Og vist dere tror det, hvor kan jeg kjøpe de? Mvh Endre
Riefarn Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Nå vet ikke jeg om de bare har 7x18 til 4/100 boltsirkel, men har disse selv på E36`en, og der kunne jeg kjøpe de i 8x18 eller 9x18 som jeg kjøpte (5x120 boltsirkel). Kjøpte de hos Sharif.
Endre87 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Nå vet ikke jeg om de bare har 7x18 til 4/100 boltsirkel, men har disse selv på E36`en, og der kunne jeg kjøpe de i 8x18 eller 9x18 som jeg kjøpte (5x120 boltsirkel). Kjøpte de hos Sharif. Har sett en Cab på Autodb med de felgene i 7x18" 4x100, men vet ikke om det var vals på den eller ikke :\ Hva betalte du for Felgene? Mvh
Crazy-Kid Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Du får den felgen der i alle salgs størelser, skal du få tak i dem må du til Sharif på butikken hans i oslo. Nytter ikke ringe, sende mail eller gå på nettsiden hans. Hadde lyst på de felgene jeg også, til jeg så flere og flere som hadde dem. Da ble dem ikke så kule lenger. Skjønner ikke at noen gidder å kjøpe en felg som alle har.
Endre87 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Du får den felgen der i alle salgs størelser, skal du få tak i dem må du til Sharif på butikken hans i oslo. Nytter ikke ringe, sende mail eller gå på nettsiden hans.Hadde lyst på de felgene jeg også, til jeg så flere og flere som hadde dem. Da ble dem ikke så kule lenger. Skjønner ikke at noen gidder å kjøpe en felg som alle har. Har ikke sett en E30 med de felgene i rundt her jeg bor og ingen anen BMW me de heller for den del. Men det kan hende att mange har de, men det er da ikke pointet. Du kjøper deg da ikke noen felger som ikke er like råe bare fordi mange andre har de, for bilene blir jo ikke like uansett. Men det er da min mening.
Crazy-Kid Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Bare sier felgene ikke er no kule når du ser alle har dem. Ikke alle kikker etter deg på gata da Da kjøper du noen andre da vettu, selvfølgelig synes du det er de feteste du har sett så kjøper du dem, men vent til du har sett noen biler med de felgene på.
Endre87 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Hvilken dekkdimensjon skal du kjøre med? Skal kjøre med 215/40 dekk tengte jeg.
Endre87 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Bare sier felgene ikke er no kule når du ser alle har dem. Ikke alle kikker etter deg på gata da Da kjøper du noen andre da vettu, selvfølgelig synes du det er de feteste du har sett så kjøper du dem, men vent til du har sett noen biler med de felgene på. Joda, men er ikke mange kule felger til E30 og de felgene der er ikke brukt mye på E30 så derfor vil jeg ha de. Og her jeg bor er det ikke en E30 med de felgene. Har sett de på 1 E30 cab hitill og de så veldig bra ut.
Endre87 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Du får dem i 8+9 x 18" med 4x100 boltsirkel. Tror du jeg må valse for å få de på? Jevlig råe felger på E30 ser jeg
Riefarn Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Du får den felgen der i alle salgs størelser, skal du få tak i dem må du til Sharif på butikken hans i oslo. Nytter ikke ringe, sende mail eller gå på nettsiden hans.Hadde lyst på de felgene jeg også, til jeg så flere og flere som hadde dem. Da ble dem ikke så kule lenger. Skjønner ikke at noen gidder å kjøpe en felg som alle har. Hvor er det alle har disse da? fortsatt ikke sett noen i nærheten her som har de, og ikke sett mer enn bilder av 2 biler med de... Har hørt flere i Oslo har de, men får ikke produsert en type felg til hver eneste bil i Norge heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå