Nordmannen Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 hei eg skal bruge m20b25 blokk og smidde lavkomp stempel.... 320 råda... diesel veiv... orginal topp. kjøpe topp pakning og bolter fra pure pf.... har enn nye t4 turbo.. som ska ver go for ca 500hk... skal og ha datasprut..... vett ikkje hva slags dysjer jeg skal bruke ennå.. hvor mye hest tror dere jeg kan klare???
Nordmannen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 skal og forresten sjifte alle lagrer i motoren og hone sylindre osv osv.... lurer bare på sånn ca hvor mye effekt?
336mik Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Er vannkanalene sveiset? Burde vel gå for dyser på ca 600cc. Burde klare 4-500hk hvis turboen følger med vil jeg tro.Kam kan også være lurt å kjøpe da.Henter litt power på det også.
Nordmannen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 jah ska tenkte og kjøpa kam og.....men får sjå... nei toppen er heilt organal... er usikker på om eg ska sveisa vann kanalene osv osv.. ser at det er mangen som kjører orginalt og???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå