Gunnar Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Mange som har tenkt seg bortover i morgen (lørdag)? Er det 06:45-ferja som gjelder? Da er man på Rudskogen kl. 08 og har 1.5 time til førermøtet (09:30). Alternativet er 07:30, da er man på Rudskogen 08:45, og har 45 minutter til førermøtet. Kan også være jeg tar 9-ferja eller noe sånt, og bare drar bort for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Lite interesse det var her da - Steffan C. og jeg tar ihvertfall 07:30-ferja i morgen lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg stikker bort ikveld tipper jeg, så er med imorgen søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Jaja, tross dårlig oppslutning i tråden var det masse BMWer på ferja, men Steffan C., toomas og jeg kjørte sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Takk for genialt hyggelig tur og dag Gunnar, dette må vi gjøre oftere . Touringen fikk ratta 79km på Rudskogens asfalt idag. Utrolig hvor mye rå redskap som var der borte, og litt i overkant satsing av noen i beg. av dagen idag syns jeg . Kjipt at jeg ikke har mulighet til å dra dit imorra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Forøvrig var det hyggelig at Nautiluz cruiset en aldri så liten omvei, og fulgte oss til Moss . Fine og artige cruise veier i Østfold ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Treffet gikk i vasken for meg iår gitt...Sånn er det. Får heller satse på Våler i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Steffan, Hehe. Det var absolutt en hyggelig tur som definitivt krever gjentakelse! Nautiluz kjeda seg visst, så han eskorterte oss til Moss i passende tempo for å rekke ferja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Nautiluz kjeda seg visst, så han eskorterte oss til Moss i passende tempo for å rekke ferja... Faktisk i typisk 520i tempo . Synd at du gikk glipp av treffet da Thomas, det hadde jeg aldri trodd du ville gjort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Ikke jeg heller Steffan, men når jeg på torsdag får beskjed om at jeg må jobbe lørdag, etter jeg ordnet fri for 2 uker siden,så... Og jeg gadd ikke reise opp idag, alle jeg kjenner skulle jo lørdag. Fikk nok 18. mai med å kjøre bortover alene med ferge osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Magnus og Geir Anders var jo der i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Håper det skiftet ditt var med bra betaling . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 jeg gadd ikke reise opp idag, alle jeg kjenner skulle jo lørdag. Jeg var jo der idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Å ikke tro det er kjentfolk på et BMWCCN-treff for en som sitter i styret er vel rimelig utopisk? Det er alltid noen å prate med slike steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå