Gå til innhold

Kjøpe bil til 150-200 000 kr...men hva?

Captain
 Share

Anbefalte innlegg

Idag solgte jeg min 325i cab :( Skal gå over til noe nyere, og var tidligere idag ute og prøvekjørte en 2001 Saab 9-3 SE, 2 liter turbo med 150hk. Den var skuffende...ingenting stemte, ulyder fra hjuloppheng foran, vibrasjoner i hele bilen...denne hadde riktignok gått 130 000km, mens jeg ser etter noe som har gått 100 000km eller mindre. Men skal se om jeg finner en 9-3 med 50 000km mindre på telleren og se om den ikke er bedre.

Et par timer senere satt jeg meg inn i en e46 323Ci....da følte jeg meg hjemme igjen, alt var som det skulle være :D

Noen som har noen gode tips til bil? Er åpen for mye forskjellig, selv om jeg regner med det blir en del BMW-tips :wink:

Vil helst ikke ha noe særlig eldre enn 2001 mod, men kan strekkes et par år tidligere.

Helst bakhjulstrekk og manuelt gir (gjelder ikke om det er benz, da er automat lov).

Bensinforbruk og forsikringskostnader spiller ingen rolle.

For tiden tror jeg e46 coupe hadde vært tingen...evt CLK eller SLK.

På forhånd takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med audi a4 1,8t? eller som du sier en bmw e46 coupe..

audi faktisk. jævlig morro med framhjulstrekk. NEEI!

men likevel vurderer du saab? :roll:

finnes noe som hetr quattro, men det er vel til det beste å holde seg til BMW :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med audi a4 1,8t? eller som du sier en bmw e46 coupe..

audi faktisk. jævlig morro med framhjulstrekk. NEEI!

men likevel vurderer du saab? :roll:

finnes noe som hetr quattro, men det er vel til det beste å holde seg til BMW :wink:

nå stokker du kortene litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bommet nok litt der ja, ikke jeg som svarte...forhjulstrekk, ja det er kjedelig, men om alt annet stemmer så kan det gå. Mtp på motor har jeg aldri hatt noe mindre enn 150hk, så dette er et minimum denne gangen også.

Den svarte e46 coupeen var pen :) Men skulle dog hatt manuell kasse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også selge min E36 325 Cab til sommeren, for å gå over til en ny bil, og det blir noe til 250-300k..

Jeg har vurdert E46 Cab selv, og finner lite som kan matche - kanskje Porsche Boxster..

Begge er gode biler, kjenner ikke så godt til e46 cab, men Boxster er virkelig noe jeg kunne tenkt meg...men prisen blir noe for høy for en stakkars student :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...