joddjodd Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Måtte nettopp bytte bremserør pga sprekk i det gamle. Bestilte nytt fra gs bildeler. Bremserøret jeg fikk er sånn at det må bøyes for å passe som det gamle gjore. Er det stress å bøye nye bremserør? Må det varmes først eller? Takker for svar!
Mpower20 Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Antar det du fikk er av kopper, og det er det ikke noe problem å bøye til for hånd forutsett at man har litt krefter i nevene Skal nok ikke så mye til for å få bøyd dette til, men er det stålrør så er saken en annen, da ville jeg skaffet meg verktøy for dette. Finnes nøkler som man bruker for å forme/bøye røret uten av man får knekk på det.
joddjodd Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Takk for svar. Kjøpte de vanlige rørene som gs selger. Er ikke kobberfarget men grå. Kan det alikevel vår noe beskyttelse lakk som er på eller er det dermed stålrør?
Mpower20 Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Det er bare å prøve å bøye litt på røret. Stålrør er rimelig tunge å bøye for hånd, mens kopper rør er ikke noe problem
325ti Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 husk at stål rør er lett og bøye om du tar et 40 cm rør og bøyer på midten. et kobber rør er kobber farga . så enkelt er det;P lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå