Aleks Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 ønsker å kjøpe brukte dekk. dimensjon : 225x45x17 4 stk.. eller : 225x45x17 2 stk og 215x40x17 2 stk.. trenger hvertfall 4 dekk til bilen.. må være greit mønster i.. mine er nesten slicks alle sammen.. da eg har kjørt 1 sesong etter eg har senket bilen.. så er ikke mønster igjen på innsiden av fordekkene.. og bak er det heller nesten ikke mønster igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 http://ssl.delti.com/dekkonline/start.html har billige dekk! Kanskje det hadde gjort seg med en 4 hjuls kontroll også slik at du slipper å slite unormalt mye dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 ja.. eg har tatt 4 hjuls kontroll nå.. litt seint men men... Edit: tingen er at eg vil ikke legge for ut for mye penger på bilen nå framover. da jeg ska selge den i februar/mars neste år.. og gå over til japansk (judas) tenker sikkert mange.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå