Ad|oS Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Så en blå E36 cab på tryggheim i går. Hadde M3-hekk, M3front, skinn sportsseter og FETE felger med en heftig kant, chrome dørhåndtak, facelift front tror jeg og et gatebil-merke i vinduet og på bakluka stod det bare 33. Noen her inne som eier denne? Var virkelig en pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 var den en ganske lav 328 cab? me brock b1 felger? og ganske "hissig" lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Relativt lav ja. Vet ikke hvordan felger det var, men de var 5-eika tror jeg og hadde en kant på 6-8cm. Var rått! Så den ikke når den kjørte, var bare parkert... Lurer bare på om det var ordentlig M3 med tanke på at det faktisk var orginal M3-bakfanger. Rart i såfall siden det bare stod 33 bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 hvis du var så nærme du kunne se at kanten var 6-8 cm så hadde du vert så nærme du kunne sett om det va brock b1 felger :P ALLE vet hvordan de ser ut og koss vet du det var en orginal M3 fanger? men jeg hadde visst hvem det var sin hvis det stod 328 på...men ikke me kun 33 bakpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 de fleste ekte E36 m-tech biler har vel M3 bakfanger Er vel ikke noe uvanlig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Er 99% sikker på at det var brock b1 felger, men kan ikke garantere. Man ser jo forskjell på orginal m3-fanger og m3-innsats på vanlig fanger for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Joa, men alle m-tech e36'er har vel M3 fanger bak. Innsatsen er vel bare noe Rieger osv har laget? Kanskje ikke en orginal BMW del en gang? Correct me if im wrong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Er ikke sikker jeg... Velvel, uansett var det en strøken og meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå