///Martin Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Har en Sony Ericsson P910i med touchscreen,kamera,videoopptak,MP3,512mb minnebrikke osv. Følger med: TomTom navigasjon program(samme som på tomtom-gps`n som vant best i test), Trådløs GPS-mottaker, handsfree til bil, stasjonær usb til data, mange extra batterier og pinner, mobilholder, mobilladder,mobilveske. ALT LIGGER I ORGINALESKENE. Mer info om mobilen finner du her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... 83&zone=pp Bud over 2000,- mottas
///Martin Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Selger alt samlet om det skal bort. Mobilen er ikke låst til noen operatør nei!
antiloop Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Alder på telefon og utstyr?. Tilstand? Hvilken TomTom software versjon er med?
Klinz Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 De va so søren og, har sette etter ein slik tlf, men aldri funne. Har nett kjøpt meg w880I Men kanskje ag kan ha to. har du alder og tilstand?
///Martin Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Har ikke eksakt alder på telefon og utstyr med tror det er ca 2år. Mobilen er brukt og det vises med noen riper her og der, men ingen feil eller mangler! Handsfreen og GPS-mottakeren er "som ny". Er ikke helt sikker på hva den tomtom-modellen som er innlagt heter(den var på mobilen når jeg kjøpte den). Har brukt den både til Trondheim og Oslo fra Ålesund, fungerer meget bra(men bør kanskje oppdateres på internett, med tanke på at det er ett år siden jeg kjøpte den, og det har kommet noen nye veier) Broren min har en tomtom bilnavigasjon og det er eksakt samme "brukermenyen". Kan prøve å få tatt noen bilder av hele pakken imorgen!
rønneberg Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 interessert i å bytte denne i en helt nye LG Shine mobiltelefon?
///Martin Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Igrunn mest int i et rent salg, MEN du kan no slenge ut en link eller bilde og info??? Eller bare sende meg en pm!
///Martin Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 Trenger ny mobil da den forrige ble stjelt! Int i en mobil med 2mgppix cam eller mer som delbet eller bytte!!!
///Martin Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 Tror desverre mobilen ble solgt idag Kai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå