Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Sony Ericsson P910i med touchscreen,kamera,videoopptak,MP3,512mb minnebrikke osv.

Følger med:

TomTom navigasjon program(samme som på tomtom-gps`n som vant best i test), Trådløs GPS-mottaker, handsfree til bil, stasjonær usb til data, mange extra batterier og pinner, mobilholder, mobilladder,mobilveske. ALT LIGGER I ORGINALESKENE.

Mer info om mobilen finner du her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc= ... 83&zone=pp

sonyericssonp910ipi5.jpg

datatomtomri1.jpg

Bud over 2000,- mottas

Skrevet

De va so søren og, har sette etter ein slik tlf, men aldri funne. Har nett kjøpt meg w880I :-( Men kanskje ag kan ha to. har du alder og tilstand?

Skrevet

Har ikke eksakt alder på telefon og utstyr med tror det er ca 2år. Mobilen er brukt og det vises med noen riper her og der, men ingen feil eller mangler! Handsfreen og GPS-mottakeren er "som ny". Er ikke helt sikker på hva den tomtom-modellen som er innlagt heter(den var på mobilen når jeg kjøpte den). Har brukt den både til Trondheim og Oslo fra Ålesund, fungerer meget bra(men bør kanskje oppdateres på internett, med tanke på at det er ett år siden jeg kjøpte den, og det har kommet noen nye veier) Broren min har en tomtom bilnavigasjon og det er eksakt samme "brukermenyen".

Kan prøve å få tatt noen bilder av hele pakken imorgen!

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...