Gå til innhold

rar ting sjedde i går

potetchip
 Share

Anbefalte innlegg

var å la igjen litt gummi i går :twisted: lå en runde på 1giret så la jeg over til 2 å tok meg en runde til så kjørte jeg men da stoppa motorn :angry::angry: er en e36 325i

Er ikke noe bmw spesialist(ikke enda hvertfall) Men forklar litt mer hva som skjedde... Så noen som kan det kan hjelpe deg...

Dau den bare og ble helt vekke? fikk du eller har du fått start på den igjen?

Åssen var tempen på bilen osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tempen var helt fin, men den ville ikke starte rette etter på:( men jigg ut å så under panseret å sjekka olje kjølevann rettå slette ne visuellkontroll.. underbiln og.. men når æ gikk inn i biln igjen da startta den å var helt normal... finnn ingen ting.. biln virke nu ingne ting å sette fingern på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite bensin på tanken? Den kan kastes opp mot siden av tanken slik at du får bensinkutt.. varer det lenge nok (rundt og rundt en rundkjøring), så vil jeg tro det kan få motoren til å stoppe, selv om jeg aldri har opplevd det selv.

Hvis jeg forstod forklaringen din over riktig, så går den igjen nå, og starta igjen etterpå, så da er det det eneste jeg kommer på annet enn elektroniske feil (og der finnes det uttallige ting som kan gjøre at en motor dør).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...