potetchip Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 var å la igjen litt gummi i går lå en runde på 1giret så la jeg over til 2 å tok meg en runde til så kjørte jeg men da stoppa motorn er en e36 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 var å la igjen litt gummi i går lå en runde på 1giret så la jeg over til 2 å tok meg en runde til så kjørte jeg men da stoppa motorn er en e36 325i Er ikke noe bmw spesialist(ikke enda hvertfall) Men forklar litt mer hva som skjedde... Så noen som kan det kan hjelpe deg... Dau den bare og ble helt vekke? fikk du eller har du fått start på den igjen? Åssen var tempen på bilen osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetchip Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 tempen var helt fin, men den ville ikke starte rette etter på men jigg ut å så under panseret å sjekka olje kjølevann rettå slette ne visuellkontroll.. underbiln og.. men når æ gikk inn i biln igjen da startta den å var helt normal... finnn ingen ting.. biln virke nu ingne ting å sette fingern på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 kunne du skrevet bokmål? Jeg forstår det sånn at bilen går nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Lite bensin på tanken? Den kan kastes opp mot siden av tanken slik at du får bensinkutt.. varer det lenge nok (rundt og rundt en rundkjøring), så vil jeg tro det kan få motoren til å stoppe, selv om jeg aldri har opplevd det selv. Hvis jeg forstod forklaringen din over riktig, så går den igjen nå, og starta igjen etterpå, så da er det det eneste jeg kommer på annet enn elektroniske feil (og der finnes det uttallige ting som kan gjøre at en motor dør). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Ellers så enkelt som at hempa på batteriet ikke sitter godt nok på....gjorde det på min...og da dauet den plutselig av da jeg dreiv å heiv denn litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 dette skjedde med e30en engang det var lite bensin på tanken og, jeg kjørte i grei fart gjennom en STOOOOOR rundkjøring. startet greit og gikk fint etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetchip Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 jah biln går nu! hadde ca 20liter på tanken når dette skjedde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Jeg holder en finger på elektronisk feil... Sjekk alle kabler som går fra batteriet, coil-tilkoblinger og bensinpumpe-tilkoblingene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå