Phonix Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Noen som veit ganske sikkert hvor mye klaring det skal ver mellom vipparmen og løftern? tipper på 2,5-3mm, men er ikke sikker. heh. Har en 320 E30 88mod.(Har aldri skrudd noe på bmw men,Det er vipparm på disse motorene ja? ) Er en høg metallisk lyd ved litt rusing (500-700omdr+ fra tomgang). Hørest ut som en hydrauliskløfter som har tatt kvelden.Men leste litt på forumet her å da var det noen poster om vipparmer som har knekt,men da vilde vell motoren min ha gådd på 5syl eller dårlig? ps: motoren går slik den skal,i alle fall nesten Takker for alle svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonix Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Leita en del på forumet før eg postet dinna her.. Men 2 sek etter eg hadde postet fann eg de eg lette etter.. Typisk! 0.20 på innsug og 0,25 på utblås.. Kan legge skylden på at de er en sein lørdags kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Noen som veit ganske sikkert hvor mye klaring det skal ver mellom vipparmen og løftern? tipper på 2,5-3mm, men er ikke sikker. heh. Har en 320 E30 88mod.(Har aldri skrudd noe på bmw men,Det er vipparm på disse motorene ja? ) Er en høg metallisk lyd ved litt rusing (500-700omdr+ fra tomgang). Hørest ut som en hydrauliskløfter som har tatt kvelden.Men leste litt på forumet her å da var det noen poster om vipparmer som har knekt,men da vilde vell motoren min ha gådd på 5syl eller dårlig? ps: motoren går slik den skal,i alle fall nesten Takker for alle svar=) Siden det er Søndag, kan du leste denne http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phonix Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har i alle fall noe å gjer på i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå