glenn.G Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 komplett bakstilling. 25% sperre-gått 179 km-solgt!! automat kasse kort type-gått 179 km-bud bensin pumpe og tank giver-gått 179km-bud fjær bein foran begge sider,nesten komplette.mangler en callipper-gått 179km-bud komplett ratt stamme med tenningslås og hendler. er med nøkkel-bud grå innredning. mangler dørsider-bud
aUDUN` Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 diff, MÅ HA!! pluss venstre bærearm... send meg pris i PM
glenn.G Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 diff, MÅ HA!! pluss venstre bærearm... send meg pris i PM pm sendt
Dehghan Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Hei, ser at nesten ingen vil kjøpe noe hos deg, men hvis du har en original luftfilterboks til 325i så vil jeg gjerne kjøpe den, har allerede kjøpt to bokser, og ingen av dem passet min:( såe si ifra.
glenn.G Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 Hei, ser at nesten ingen vil kjøpe noe hos deg, men hvis du har en original luftfilterboks til 325i så vil jeg gjerne kjøpe den, har allerede kjøpt to bokser, og ingen av dem passet min:( såe si ifra. sorry men det har jeg ikke
glenn.G Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 mye skal du ha for sperra? den er solgt.kommer en i dag å skal hente den. men forlanger 1500 for hele bakaskelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå