ole anders Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg har montert m3 3.2 bærearmer på min e-30 86 mod . Har justert det jeg kan men enda ser jeg at det er fortsatt en del skevt. Alt unntatt styring er fra e-36. Bilen har ikke servo . Hva må jeg gjøre for å få riktig spissing ?
oddis Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Du har eksentriske foringer fra E30 M3 i bakkant av bærearm?
ole anders Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Det er eksentriske foringer ja . Ikke noe vits å ta 4 hjuls kontroll når det ikke er mer å skru på .
oddis Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Har du montert foringene med hullet ut mot yttersiden av bilen? Merkelig at du har slike problemer.. Hvor kommer fjærbeina dine fra? Vet det er noe forskjell på M3 fjærbeina ihvertfall. Før og etter 94.
ole anders Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Har du montert foringene med hullet ut mot yttersiden av bilen? Merkelig at du har slike problemer.. Hvor kommer fjærbeina dine fra? Vet det er noe forskjell på M3 fjærbeina ihvertfall. Før og etter 94. Monterte de med hullet mot yttersiden, for å få plassert hjulet mest mulig i senter av hjulbue, håper det er riktig ..? Det er kw understell fra e-36 m3 men vet ikke fra hvilken årsmodell den de kommer fra . Virker som om jeg skulle hatt kortere styrestag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå