Ivanrogov Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=224530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Rått.....!!!! Tenk for en jobb...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Dæven røske å fett åååå må si at jeg fyser på et prosjekt om dagen altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Drømmebil til banekjøring det ja! Forresten er den tråden (og det forumet) et godt eksempel på hvorfor jeg ikke vil ha bilder i signaturene her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Forresten er den tråden (og det forumet) et godt eksempel på hvorfor jeg ikke vil ha bilder i signaturene her inne.. Jepp! Bildesignatur (spesielt .gif) er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Bildesignatur får meg bare til å få hodevondt! Rart alle disse "såkalte" seriøse amerikanerne skal ha så mye jall på sidene sine. Det er en stund siden han latvieren konverterte, mener bestemt jeg leste noe om denne bilen på s14net en gang i tiden også. Man skal ha litt "kåll" på hva man driver med da man leker seg i elskjemaene på en S62.. Mulig han kjører gromt datasprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Sykt tøft! For en jobb det må ha vært! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Å fytti.. Det var fett det! Men som alle andre her inne sier, må det ha vært en STOR og slitsom jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Det der må jo gå/ høres noe hel brutalt rått . Digger det utseende på den motoren. & takkå lov ja, for at det ikke er lov med bilder i sign, makan til rot da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 RÅTT! Men OT: takk, for at bilde® i sig er forbudt.. se på den skaleringa.. syk størrelse på mange av bildene... Greit nok liksom, hvis ikke de tar halve skjermen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå