cornelius Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Som jeg håper alle her oppe har fått med seg har det i dag vært et uformelt treff i Tromsø http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50561 Dette er bare de bildne jeg har orket og sorter ut og lastet opp no, skal komme tilbake med flere, men antar andre her også har bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Mesterfotograf Johansen fikk me sæ en nyyyyydli løktestolpe.... her e vi no så vidt bynt å stille opp Lillemann Johansen e å kjik litt i brosjyran ( en ekte bmw entusiast) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 mange biler som stilte opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Var vel 18 biler om jeg ikke husker helt feil! Jeg er forresten veldig interessert i å se bildene som ble tatt fra den ACS 3'ern, fra når vi kjørte til byen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Kommer med litt bilder i tilfeldig rekkefølge: Kommer med mere i morgen, bla noe fra kjøringen og prostnesset, men er litt seint no så orker ikke mere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Se her ja, skulle ha kommet har e30'n min vært meg hit til bardufoss.. håper det ikke blir det siste bmwtreffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 bildene mine: Bil standen våres: Trondsen Bil: 1-serie og 3-sere til salgs Her er vi klar til å starte crusinga inn til sentrum... Jeg er forresten veldig interessert i å se bildene som ble tatt fra den ACS 3'ern, fra når vi kjørte til byen! Herkomme bildene: alle på rad å rekke: snart inne i sentrum: på Prostnesse: ACS3 til salgs.... 320d.... www.trondsen.no litt snik reklame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Det får man si! Ser ut som det var veldig bra oppslutning Morro å se at dere der oppe i nord fortsetter samme treden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Mange fine bilder Håper det blir en tradisjon med treff i tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonlo Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Bra bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Det var mye pene biler blandt de som stilte opp der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Eivind`s panikkvasking på søndagsmorgen: Mobilisering fra jekta: Nærmer seg byen: Prostnesset: Takk for et bra treff, så får vi nesten prøve og gjenta dette på sensommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Dette må gjentas en eller annen gang ja. Kanskje begynne litt tidligere å annonsere, så kommer det flere... Bare en tanke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå