knooot Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 hel bil hugges en av dagene, pga totalt opprustet bakpart. motor er trolig solgt allerede sportsautomat, låst i drive, mulig bare noe kødd med wire sperre diff, har ikke sjekka utveksling enda. mulig solgt bøffelhud skinn (eller hva det heter ) interiør med el justering av fram setene, alt funker. sorte dørtrekk og sort tak trekk sort dørk trekk rullgardin i bakvindu 4x el vindu og el luke, alt funker alle dører og forskjermer virker ok for rust. panser og bakluke ser ut til å være fri for rust alle lykter og fangere etc. spør om det er noe bilen er komplett..
bmw-turbo Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Trur det er bøffelhud det heter..Mange gode deler her:)
knooot Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 ingen som trenger deler til E23? dere entusiaster må da trenge noe?
Adsome Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 hvor mye for hele bilen? eller det som er igjen av den?
Lien Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Det er sportsrattet? Skinn? Mye skal du ha for det? Mye kunne du tenkt deg for skjermene? Forutsetter at de er uten rust, what-so-ever!
knooot Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 Lien: skal ta å sjekke framskjermene for rust å se på det rattet, kommer med tilbakemelding når jeg har sjekka! hva jeg skal ta for dette vet jeg ikke, men hva er en ok sum da?
Lien Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 Egentlig vet jeg ikke.. Er ikke sikkert økonomien min tillatter å gi deg den prisen du krever, men du får komme med et forslag. Har bra ratt selv, men hvis det er sportsatt i skinn som ikke er altfor slitt hadde det vært artig
knooot Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 rattet er i skinn ja! kan prøve å ta et bilde, glemmte det ista! venstre skjerm hadde et par små hull, men høyre såg bra ut! tar ingen fantasi priser for et ratt å en skjerm da bilen selges egentlig ikke hel, hvilke deler er du ute etter da?
Lien Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Da dropper jeg skjermene, da mine er i lignende stand. Mye skal du ha for rattet? Fint om du tar et bilde
knooot Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 skal ta et bilde. så tar vi prisen når du har fått sett det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå