Vanglibimmer Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Hei igjen bimmers. Jeg prøver igjen. noen som kan lese innlegget mitt fra i går ? "Automatkasse" Jeg er fortvilet ang kassa i bilen min. Håper noen av dere kan hjelpe meg med erfaringen deres. Jeg la inn innlegget i går, 27/5 kl 2330 ca. Ta en kikk er dere snille og gi meg tilbakemld om dere har like erfaringer. Hilsen blakke, fattige vanglibimmer som nekter å kjøre noe annet enn BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 ikke at jeg har så mye peiling, men at den ligger å girer mellom 4 og 5 gir i 80 90 km/t er det så unormalt da? Når jeg selv ligger i slik hastighet, og hastigheten varierer litt (svinger, motbakke osv) setten jeg den 4 gir, så slipper jeg denne giringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Trur kassen ska vera sånn,kalles lockup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå