Gå til innhold

1991 M5/520 vurderes solgt


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

Godt prosjekt vurderes solgt.. bilen er en 1991 520 som er komplett ommbygd til m5. Bilen er ikke helt ferdig, trenger lakk og litt så arbeid...Bilen er ikke kjørbar, må montere eksos pluss diverse små ting før den er kjørbar.

Bilen vurderes solgt grunnet mangel på tid og for mange prosjekter..

Pris 60 000 eller bytte i annen bil, gjerne strøken M3 eller M5. Kan betale opptil 150 000 i mellomlegg!!

cimg0793ux6.th.jpg

1388751bilde4photo0032ty3.th.jpg

1388751bilde5photo0033fm5.th.jpg

1388751bilde6photo0027cw2.th.jpg

Ring 97713132 Raymond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk bil?

Hva mer enn eksos er det som må monteres?

Har du alt som trengs av deler?

Er den komplett bygd om til M5?

Kunne vært intressant, men blir litt langt å dra på henger, så den måtte evt vært kjørbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler lykter forran... ville gått over bremser og slikt før en lengre tur....skal vel stort sett være eksos som må monteres... var litt rust på bremseskiver skiver og sånt. men tror det er bare bagateller, slites vekk ved første brems...

Ellers så skal alt av deler være der... Er komplett ombygd!!! Utvendig er noe ombygde fangere/greier som jeg mener burde byttes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjøpte den selv for ikke lenge siden........... Har mest lyst å beholde, men har rett og slett ikke tid lengre...planer endres og jeg blir mindre og mindre hjemme....

Trenger ikke selge så jeg vet egentli ikke helt hva jeg vil.....bilen trenger omsorg snarest da den har stått altfor lenge allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...