Gå til innhold

BMW E30 selges


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en BMW 318i fra 1987.

Motoren, som forøvrig er en M10B18, ble overhalt og trimma i vinter.

Syrevaska, hona og plana blokk. Med nye stempelringer, veiv og rådelagre. Veiv og råder ble målt før nye lagre ble montert. Toppen ble glassblåst, slipt ventiler og seter, nye styringer på eksossiden(innsug var bra), nye ventiltetninger, 292 grader Schrick kamaksel, stivere Schrick ventilfjærer, nye vippearmer. Fjær i kjedestrammer er ny, registerkjedet er nytt, samt stramme og styreskinnen til kjedet. Veiv og råder ble målt før nye lagre ble montert. Ny rotor og nytt fordelerlokk. Åpent K/N luftfilter.

Clutchen er også oppgradert med trykkplate fra Sten Parner Motor i Sverige. Sachs race engineering trykkplate. Oppgitt til å greie 400Nm.

Eieren før meg hadde bilen til proffpolering vært år, så bilen er pen i lakken. Noe skjønnhetsmerker er det jo, det er en gammel bil, men lakken i seg selv er veldig pen! Jeg har eid bilen i ca. et halvt år. Polerte den i helga faktisk :) (bildene under er før polering)

Bilen er som dere ser på bildene 2-dørs og rød.

Felgene på bildene følger med.

17" med dekkdim 245/35 bak og 215/40 foran.

HPIM0932-1.jpg

HPIM0931-1.jpg

000_0118.jpg

Jeg er og nå på telefon på 99445292, mail lars_vegard@hotmail.com eller her i tråden og på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Marianne :)

Ja, felga er ikke lovlige pga. spacere og forskjellig bredde foran og bak. Kan evnt. få med 14" alu for dette. Bremsene bak er noe slitt, men er mulig di holder til eu-kontroll. Brekket virker ikke pga. vaiere, men jeg kan skifte di før salg. Br. slange høyre foran må byttes, den kan jeg også skifte.

Det var det jeg kommer på. Er forresten nye traversforinger bak.

Hadde håpa på rundt 20.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...