Gå til innhold

Mye jobb?

Smaavik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! har funnet den rette bilen nå, men den er automat. dette er noe jeg ikke vil ha, så jeg lurer på om det er mye jobb og bygge om? det er en e39 520 det er snakk om... noen som har en pris på en slik jobb? skal gjøre jobben selv,men en eventuell pris på delene... serfor meg at dette blirveldig vannskelig, men kansje det er gjennomførbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både dyrt å mye jobb ja! Må skifte pedalsett, mellomaksling, diffrensial grunnet feil utveksling, selfølgelig gearkasse/cluch, midtkonsoll og en god del ledningsnett siden det er mye elektronikk på nyere automatkasser!! Finn deg heller en annen bil eller lev med automat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både dyrt å mye jobb ja! Må skifte pedalsett, mellomaksling, diffrensial grunnet feil utveksling, selfølgelig gearkasse/cluch, midtkonsoll og en god del ledningsnett siden det er mye elektronikk på nyere automatkasser!! Finn deg heller en annen bil eller lev med automat :)

hvorfor må han skifte diff? Utvekslingen er da den samme på automat og manuelt. Og en god del el nett..? Skulle ikke tro at det var mer enn overkommelig...

Ville tatt en telefon til et BMW verksted å fått noen tips derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...