Blekkulf Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Hei, ønsker og kjøpe en chrom bakfanger til bmw e30 pre-facelift. bør være så hel og fin som mulig. helst med fester pga jeg har kastet mine. Vil helst ha bilder slik at jeg kan se at de er i orden. Vil helst at selges befinner seg rundt Haugesund område. Legg meg til msn hvis du har bakfanger eller kjenner noen som har: Blekkulf90@hotmail.com Eller ring! 98606870
bmw 323i Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 valig \crom fanger du skal ha eller??har det jeg da...går billig ass....men er i telemark da...vis du er keen på å hente den
Blekkulf Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 er ikke keen på og hente nei, frakt er jo ikke så dyrt. jeg betalte 120kr når jeg sendte en frontplate. hva hadde du tenkt deg for den da? Og hvordan ser den ut? mye rust?
Blekkulf Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Skrevet Juni 5, 2007 500kr me frakt og alt. altså 500kr totalt?
Blekkulf Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 er ikke lakka over eller noe sånt? bilder hadde vært kjekkt:)
Blekkulf Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Kan evt. få en chromfanger som er lakka hvit som jeg kjøpte i innbyte+ mellomlegg fra meg. Etter at når jeg pussa den ner med pusse gran så ser jeg at chromen ikke blir lik den orginale. Men kan jo pusses ner og lakkest på nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå