Ond Racing Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Ønsker å kjøpe en S62 motor med gearkasse. Må være helt komplett med ledningsnett og Ews.
Joachim Lie Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Fant denne på finn.no http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... s=4&tot=11
Ond Racing Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 Takker for all info Til den prisen der så får du snart en komplett bil i Tyskland.. ECU = minst 15-20k regner jeg med. Må jo ha EWS og nøkler i tillegg.
Toro Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 det var en til salgs her på forumet her for litt siden til 35k.. Edit: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50368&highlight= lurte litt på denne selv, men slo det fra meg.
Kristov Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Holder det egentlig med EWS og nøkler til disse motorene? Trodde de hadde noe lumske CAN-BUS greier man måtte få orden på for å få start. Uansett rått prosjekt om det skal i E30!
Erik E30 Einum Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Ikke for å ødelegge kjøpstråden eller noe, kun for å informere litt om hva disse faktisk går for fra firma: Fra Koed's E36-katalog: M-Power V8 kit E39 M5 S62 8 cyl. 400HK / 500NM Kr.54995,- Leveres komplet med: Komp. motor inkl. motoophæng og gearkasse samt kardanstykke. Forreste del av udstødning. Køler og kølerslanger. Ombygningskit til bremseforstærker i motorrum. Diverse monteringsdele. I tillegg kommer 25% moms oppå. Dette er et såkalt "type 2 kit", hvor Koed skriver: Sælges normalt ikke ud af huset, men skal monteres hos Koed (mod merpris). Nå skjønner jeg selvsagt at Koed gir en helt annen garanti på brukt motor enn det Hvermannsen kan gjøre, kanskje er motorene overhalt også, uten at det fremgår fra katalogen. Og i tillegg følger det jo her med en god del deler utenom selve motoren. Nå sier jeg ikke at det ikke er mulig å skaffe en slik motor billigere, det var som sagt en pekepinn. Edit: Korrigert kommentar, salgstråd -> kjøpstråd...
Ond Racing Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 Takker for tipset.. Er faktisk noe å tenke på det. Blir fort penger av de små delene som man bare må ha for at det skal virke, som da Koed sender med. Og ja det skal såklart inn i en E30!!
Joachim Lie Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Til den prisen der så får du snart en komplett bil i Tyskland.. ECU = minst 15-20k regner jeg med. Må jo ha EWS og nøkler i tillegg. motoren har vært tilsalgs lenge, kan jo legge inn et lavt bud:) det er jo bare å prøve:)
Thomaz Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Takker for all info Til den prisen der så får du snart en komplett bil i Tyskland.. ECU = minst 15-20k regner jeg med. Må jo ha EWS og nøkler i tillegg. Kjøp en komplett da å selg interiør, styling og andre deler.. Får sikkert igjen en liten slump for det..
j_b Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 jeg har en helt komplett motor med girkasse og alt annet som du trenger.. gi meg et bud paa pm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå