rakett Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Heisann, skal bytte traversforinger på E30'en og har fått ut de gamle, det gikk greit.. Men ser liksom for meg at det er vanskelig å få inn de nye.. Noen som har tips/ vet om spesialtriks her som kan brukes for at de "lett" skal gå inn? Noen som vet om det er forskjell på veiva på 325 motorer til automat og manuell? Har havarert toppakinga på min, og har en motor jeg skal sette i fra en 325 ia, men mangler det evt lager i veiva her til girakselen, noen som vet om jeg må kjøpe noe deler her? PS: er hjernen lik på 325ia og manuell?
D.Toft Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 dem store bak? org foringer bør presses, poly er 3delte, og mye lettere å montere...
rakett Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 Ja de store runde som er vulka rundt aluminiumsboss, går gjennom de to DIGRE skruene. Lurte på om noen som har gjort jobben har noen triks å dele... Originale ja, ikke poly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå