Stianvi Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Hei, jeg skulle til å bytte til powerflex stabstag foringer på e30 320i istad. Men så viste det seg at ytterdiametern på foringene er altfor store til å passe inn i den ''foten'' som den skal sitte i. dette er en 83mod med 19mm stabstag. alle de forskjellige stabstags foringene er like i ytterdiameter, finnes det en annen fot jeg kan montere, eller hva er greia?
Jan e34 Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Spray CRC 5-56 på foringen, da glir den lettere på plass.
Stianvi Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 neinei, foringen er dobbelt så stor som foten.. jobber på et bilverksted så er ikke no problemer med det tekniske. men lurte på om det kunne være noe forskjell på nyere e30? for foringen er som sagt mye større enn den gamle, og den er over 1cm bredere enn foten.
Jan e34 Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Ser at det er to typer på deletegningen, kanskje du har fått feil?
Stianvi Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 hmm, sjekka alle vi hadde i butikken, og alle hadde samme str, samt sjekka på powerflex sia, og der stod det kun oppført et delenr på 19mm stabstags foringer.. skal be sjefen min om å sjekke litt nøyere på powerflex jeg:) er ikke noen som vet om det går ann å ettermontere den store foten isåfall da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå