Hitokiri Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg har en E39 med Business-spiller. Er det mulig å koble CD-veksler på denne? I så fall: Er det mulig å konvertere CD-vekslerinngangen til en aux-inngang eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Bump... Ingen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Bump...Ingen som vet dette? Det går, Har delen du trenger også. Brukte den i gamlebilen min. Du får da Phono inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Stilig. Lyst til å selge den til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Denne vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjojoh Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Passer denne til en E46? Har du en god pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå